דף הבית

רם – מוגרבי – ארדיטי

רם – מוגרבי – ארדיטי


אתר אינטרנט

https://www.r-m-a.co.il

כתובת

מגדל העל קומה 21, דיזנגוף 61, תל אביב

טלפון

03-7177000

רם – מוגרבי – ארדיטי


אתר אינטרנט

https://www.r-m-a.co.il

טלפון

03-7177000

כתובת

מגדל העל קומה 21, דיזנגוף 61, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת רם – מוגרבי – ארדיטי

19
פרויקטים בתהליך
6
פרויקטים בביצוע
4
פרויקטים מאוכלסים
29
סה”כ פרויקטים

דירוג לשנת 2023

#6
מדורגת בתל אביב יפו
לטבלת הדירוג

הנהלת חברת רם – מוגרבי – ארדיטי

אלעד שמרלינג

אלעד שמרלינג

בעלים ומנכ"ל משותף

עו״ד אסף מוגרבי

עו״ד אסף מוגרבי

בעלים ומנכ"ל משותף

אודות חברת רם – מוגרבי – ארדיטי

רם – מוגרבי – ארדיטי היא חברה יזמית מובילה המתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב. החברה מובילה ומקדמת מספר רב של פרויקטים בלב ליבה של העיר, והיא בעלת ניסיון רב שתחילתו ב-1919, עם בנייתה של העיר העברית הראשונה והקמתו של קולנוע מוגרבי, שהיה מרכז קהילה ותרבות שוקק בימים ההם. מאז ועד היום בנו ומסרו בעלי החברה מאות יח"ד בעיר תל אביב בפרויקטים שונים ומגוונים.

 

מתחדשים ושומרים על מיקוד

חברת רם – מוגרבי – ארדיטי מקפידה על התחדשות בתהליכים ובשיטות העבודה בפרויקטים אותם היא מובילה. לאחרונה, בהמשך לגידול המשמעותי בצבר הפרויקטים ובכח האדם, הטמיעה החברה מספר שינויים ארגוניים כך שיתמכו בגידול במספר הפרויקטים, יגבירו את היעילות והדיוק ויאפשרו מתן מענה מצוין לצרכים השונים של לקוחות החברה, תוך מתן דגש על חווית הלקוח מהרגע הראשון ועד למסירת הדירה ולאחריה.

החברה שומרת על מיקוד בהתחדשות העירונית של תל-אביב ובעלי החברה רואים בשיפור הסביבה העירונית שליחות. "אנחנו חברה משפחתית בין-דורית שפועלת בעיר למעלה מ-100 שנים. אנחנו מחוברים לעיר, לשורשים שלה, לרחובות ולאנשים, ומאמינים בכוחה ובייחודה של העיר" מדגיש אלעד שמרלינג, בעלים ומנכ"ל משותף.

 

מציבים את הלקוח במרכז

אנשי החברה רואים בחוויית הלקוח השלמה כמשימה ראשונה במעלה. הם שומרים על קשר ישיר עם הדיירים והלקוחות, מחוברים לשטח, מבארים, מסבירים ומקפידים על שקיפות, כדי להגיע להסכמות מלאות במהירות ובאווירה טובה.

לא בכדי, פרויקטים רבים של החברה מקורם "מפה לאוזן". כלומר, במהלך ביצוע פרויקט בבניין מסוים, קבוצות דיירים מבניינים סמוכים פונים אל החברה ומבקשים לקדם את תהליך ההתחדשות לאור ההמלצות שקיבלו. ברחוב מודליאני בתל אביב, למשל, מובילה החברה חמישה פרויקטים סמוכים זה לזה, מתוכם שלושה בביצוע, במסגרת תכנית הרבעים.

"אנחנו רואים בכל לקוח מכלול שלם ולא בורג קטן בקבוצה או בניין. הלקוח יכול להחליט אם לקבל מוצר מוגמר ברמה גבוהה פרי התכנון שלנו, או לבצע שינויים והתאמות תוך כדי התהליך כדי להתאים את הנכס לצרכים שלו בצורה המדויקת ביותר," מסביר עו"ד אסף מוגרבי, בעלים ומנכ"ל משותף.

 

גמישות ניהולית ואיתנות פיננסית

כחברה יזמית מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת, הפגינה רם-מוגרבי-ארדיטי יכולת הסתגלות והתאמה לשינויים המתרחשים בסביבה העסקית והרגולטורית. הגמישות הניהולית והאיתנות הפיננסית של החברה אפשרה לה לשמור על יציבות ולספק לאורך השנים מוצרים מצוינים עבור לקוחותיה.

במהלך 2022, קבוצת מנורה מבטחים, אחת מחמשת גופי הביטוח והפיננסים הגדולים בישראל, השקיעה בחברה והפכה לבעלת מניות בה, ובנוסף העמידה קו אשראי משמעותי ביותר להמשך התפתחות החברה. צעד זה ממחיש את האמון שניתן בהנהלת החברה ובפעילותה ומספק לה גב פיננסי משמעותי ביותר לפיתוח הפרויקטים הקיימים ולהרחבת פעילות החברה.

 

פרויקטים מרכזיים 

הלסינקי 15, תל-אביב: 24 דירות בבניין חדש הפונה ל"גן הגת" – פנינה ארכיאולוגית ירוקה.

ביל"ו 12, תל-אביב: 14 דירות בבניין חדש ואינטימי בליבה של העיר ובסמוך למוקדי התרבות שלה.

שמעון התרסי 1-7, תל-אביב: 79 דירות בארבעה בניינים חדשים בצפון הישן של העיר, ליד פארק הירקון וחוף הים.

פנקס 25, תל-אביב: בניין חדש הכולל 38 דירות בתמהיל מגוון, הנמצא בסמוך לגינות ירוקות ולרחוב אבן גבירול המרכזי.

פרויקטים לדוגמה של רם – מוגרבי – ארדיטי

גריזים 5-7, תל אביב. (קרדיט_ OR 3D STUDIO.)

הלסינקי 22, תל אביב. (קרדיט_ OR 3D STUDIO.)

בילטמור 7-9, תל אביב. (קרדיט_ OR 3D STUDIO.)

לפרויקטים נוספים