דף הבית

רוטשטיין נדל"ן בע"מ

רוטשטיין נדל"ן בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.rotshtein.co.il

כתובת

הסיבים 49, פתח תקווה

טלפון

073-2555444

רוטשטיין נדל"ן בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.rotshtein.co.il

טלפון

073-2555444

כתובת

הסיבים 49, פתח תקווה

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ

8
מתחמים בשלבים מתקדמים
496
סה"כ דירות לפני
2384
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ

אבישי בן-חיים

אבישי בן-חיים

מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן בע"מ

איתי סמדר

איתי סמדר

מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן התחדשות עירונית בע"מ

ראובן אורבך

ראובן אורבך

סמנכ"ל הנדסה

אורטל ליבר

אורטל ליבר

סמנכ״לית שיווק

אודות חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ

מעל עשר שנים מובילה רוטשטיין ייזום וביצוע של עשרות פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, בדגש על פרויקטים מסוג פינוי בינוי בהיקפים משמעותיים. אלפי דיירים בחרו ובוחרים בניסיון של רוטשטיין, באיתנות הפיננסית שלה, בשקט הנפשי ובביטחון שהיא מעניקה להם לאורך התהליך.

רוטשטיין נדל"ן התחדשות עירונית בע"מ היא חברה בת של רוטשטיין נדל"ן בע"מ – חברה ותיקה הפועלת בענף הנדל"ן יותר מ-70 שנה, ועוסקת בייזום ובנייה של מתחמי מגורים גדולים, וכן בהקמת מרכזים מסחריים שכונתיים. רוטשטיין היא חברה ציבורית המונפקת בבורסה בתל אביב, נהנית מאמון המשקיעים וזוכה להערכה רבה, הן בשוק ההון והן בענף הנדל"ן.

איתנותה הפיננסית של רוטשטיין היא רק אחת הסיבות שבגללן דיירים בוחרים בחברה ונהנים, לאורך כל התהליך, מתחושת ביטחון ושקט נפשי. החברה פועלת באופן שוטף כדי להבטיח את שביעות רצונם של הדיירים, מגלה קשב וזמינות לבקשותיהם, פועלת מולם בשקיפות ובהגינות ומביאה בחשבון את כלל רצונותיהם וצורכיהם.

אלפי משפחות בישראל כבר בחרו ברוטשטיין לקידום פרויקט במקום מגוריהן, ועוד אלפי יחידות דיור חדשות נמצאות בשלבים שונים של בנייה, ייזום וקידום. החברה מובילה פרויקטים בתל אביב, רמת גן, רמת השרון, בת ים, ירושלים, לוד, נתניה, חדרה, טירת הכרמל, חיפה ועוד, בשלבים שונים של תכנון וביצוע, לרבות פרויקטים שהושלמו ואוכלסו.

רוטשטיין נדל"ן התחדשות עירונית מתמחה ביצירת תשתית חזקה של שיתוף פעולה ארוך טווח עם הדיירים ועם כלל הגורמים המקצועיים המלווים את התהליך. לצורך הצלחת השותפות העסקית עם הדיירים, מגבשת רוטשטיין הצעה המותאמת לצורכיהם, ובונה תהליך עבודה מדוקדק המוצג להם בפירוט ובשקיפות.

לאחר החתימה על ההסכם, פועלת החברה לקידום שלבי הרישוי, לרבות הכנת תב"ע חדשה, קבלת היתר בנייה, התקשרות עם בנק למימון הפרויקט והנפקת הערבויות השונות. שלב הבנייה מתבצע על ידי צוותים מקצועיים מנוסים ומיומנים, תוך התאמה לצורכי הדיירים גם בשלבי בחירת דירות התמורה ושדרוגן, ושימת לב לפרטים הקטנים בשלב פינוי הדירות הקיימות. גם לאחר קבלת המפתחות לדירה החדשה, ממשיכה רוטשטיין ללוות את לקוחותיה בתקופת הבדק והאחריות המוגדרת בחוק, כדי להבטיח את קבלת הדירה וסביבת המגורים עליה חלמו.

פרויקטים נבחרים
פורטרט, רמת השרון: פרויקט מסוג תמ"א 38/2, הכולל הריסת בניין בן 18 יחידות דיור והקמת בניין חדש הכולל 44 יחידות דיור. הפרויקט נמצא בשלבי הקמה.

BLUE & CITY, בת ים: פרויקט פינוי בינוי הכולל הריסת 24 יחידות דיור והקמת מגדל מגורים יוקרתי שבו 137 יחידות דיור, עם שטחי מסחר ותעסוקה. הפרויקט נמצא בשלבי הקמה.

חרמון-גלבוע, לוד: פרויקט פינוי בינוי הכולל הריסת שבעה בניינים בעלי 60 יחידות דיור והקמת 488 יחידות דיור חדשות עם שטחי מסחר ותעסוקה. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון להיתר.

פרויקטים לדוגמה של רוטשטיין נדל"ן בע"מ

blue_city, בת ים. (קרדיט_ 3D VISION.)

מתחם גלבוע, לוד. (קרדיט_ SNAPSHOT.)

לפרויקטים נוספים