דף הבית

קרסו נדל"ן בע"מ

קרסו נדל"ן בע"מ


אתר אינטרנט

https://carasso-nadlan.co.il

כתובת

ריב"ל 24, קומה 2, תל אביב

טלפון

03-6381102

קרסו נדל"ן בע"מ


אתר אינטרנט

https://carasso-nadlan.co.il

טלפון

03-6381102

כתובת

ריב"ל 24, קומה 2, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת קרסו נדל"ן בע"מ

14
מתחמים בשלבים מתקדמים
1358
סה"כ דירות לפני
4532
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת קרסו נדל"ן בע"מ

דן פרנס

דן פרנס

מנכ"ל

חמי שאול

חמי שאול

מנהל חטיבת מגורים בוטיק

ירון צוברי

ירון צוברי

משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת המגורים

מוטי להב

מוטי להב

סמנכ"ל פיתוח עסקי

יוני ישראלי

יוני ישראלי

מנהל חטיבת נכסים מניבים

ראובן קידר

ראובן קידר

סמנכ"ל כספים

איציק טובול

איציק טובול

סמנכ"ל הנדסה

אודות חברת קרסו נדל"ן בע"מ

קרסו נדל"ן בע"מ, הפועלת בייזום ופיתוח כלל תחומי הנדל"ן המרכזיים בישראל, נחשבת לאחר מחלוצות ההתחדשות העירונית בישראל, כאשר שבאמתחתה יותר מ-13 שנות ניסיון בייזום פרויקטים של תמ"א 2/38 (הריסה ובנייה) ופינוי בינוי.

צבר פרויקטי החברה כולל כיום למעלה מ-30 פרויקטים של התחדשות עירונית באזורי ביקוש בישראל, אשר מצויים בשלבי התכנון והביצוע ואשר כוללים 6,174 בעלי דירות שותפים.

לאורך כל שנות פעילותה, קבוצת קרסו היוותה גורם מוביל בבניין הארץ, מגמה שבאה לידי ביטוי בהשקעות ובפעילות עסקית מגוונת וענפה. החברה מציגה איתנות פיננסית ומחזיקה בניסיון ומוניטין של עשרות שנים בתחומי הנדל"ן.

ייזום בתחום הנדל"ן למגורים

בין מגוון פעילויותיה, קרסו נדל"ן בע"מ מתמחה בייזום ותכנון, בפיתוח ובהקמת פרויקטים בסדרי גודל נרחבים למגורים. היתרונות של החברה באים לביטוי במשאבים הרבים המושקעים בהגשמת החזון שלה – שיפור איכות חייהם של הלקוחות תוך חיזוק תחושת השייכות שלהם לסביבה ולקהילה. קרסו נדל"ן משקיעה בהליכי תכנון קפדניים, לצד יישום פתרונות מגוונים ומקוריים בכל שלבי התכנון, מתוך מטרה להתאים את הפרויקטים לסביבתם ולהגיע לשלב הביצוע במוכנות אופטימלית.

בעשור האחרון השלימה קרסו נדל"ן את הקמתן של שכונות מגורים גדולות בגוש דן וירושלים, ביניהן שכונת 'גן המושבות' בפתח תקווה, 'המגדלים בישורון' בהוד השרון, 'מתחם בצלאל' בתל אביב ו'אנדרודמה ריבורן' ביפו בשותפות עם חברת צמח המרמן.

בימים אלו מקימה החברה את שכונת 'אומאמי 'בנאות אריאל שרון בקריית אונו הכוללת 742 יח"ד; 'רובע שדרות היובל' בשותפות עם חברת קדמת היובל אשר כולל שלושה מתחמי פינוי-בינוי על ציר טהון בקריית היובל, ירושלים, במסגרתו מוקמות 336 יח"ד; מתחם 'יובל הצעירה' בשותפות קדמת היובל בירושלים; בנייני 'מיקרו ליבינג' באבן גבירול ת"א; יבניאלי 26-24 בגבעתיים ובנייני הבוטיק הבריאים Sunn Carasso ברחובות הצפון הישן של תל אביב.

התחדשות עירונית

קרסו פועלת שנים רבות בתחום ההתחדשות העירונית ורואה בו ערוץ מרכזי לפיתוח היצע למגורים באזורי הביקוש בישראל בהם קיים היצע נמוך של קרקעות זמינות לבנייה. החברה עוסקת בהריסה ובנייה מחדש מתוקף תוכנית תמ"א 38, ובמקביל יוזמת פיתוח והתחדשות של מתחמי מגורים רחבי היקף במסגרת פינוי־בינוי.

פעילותה של קרסו בתחום הנדל"ן למגורים נשענת בין השאר על הבשלת מתחמים מסוג פינוי־בינוי בני אלפי יח"ד בערים כמו ירושלים, תל אביב וגבעתיים. צבר הפרויקטים של החברה כולל שורה ארוכה של מתחמים להריסה ובניה מחדש, מתוכם אלפי יח"ד בשלבי מתקדמים של ביצוע, רישוי ותכנון.

ייזום וניהול בנדל"ן מניב

קרסו נדל"ן עוסקת בין היתר בייזום, פיתוח והקמה של רשת מרכזי קניות שכונתיים בלב שכונות מגורים מתפתחות ברחבי ישראל. בשנים האחרונות הקימה קרסו 5 מרכזי מסחר שכונתיים בערים יבנה, אבן יהודה, מעלה אדומים, נחלים- פ"ת ועין הים בחדרה, תחת המותג 'המרכז של קרסו'. החברה מרחיבה את פעילותה בתחום ובונה בימים אלו מרכזי קניות בשכונות נוספות ברחבי הארץ.

פרויקטים לדוגמה של קרסו נדל"ן בע"מ

ME-CRO, תל אביב. (קרדיט_ 3DVISION.)

מתחם אומאמי, קריית אונו. (קרדיט_ 3DVISION.)

בצלאל, תל אביב. (קרדיט_ viewpoint.)

לפרויקטים נוספים