דף הבית

קבוצת צליח רוטשילד

קבוצת צליח רוטשילד


אתר אינטרנט

https://www.sr-ventures.co.il

כתובת

שאול המלך 1, תל אביב

טלפון

03-6485530

קבוצת צליח רוטשילד


אתר אינטרנט

https://www.sr-ventures.co.il

טלפון

03-6485530

כתובת

שאול המלך 1, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת קבוצת צליח רוטשילד

8
פרויקטים בתהליך
5
פרויקטים בביצוע
12
פרויקטים מאוכלסים
25
סה”כ פרויקטים

דירוג לשנת 2023

#10
מדורגת ברמת גן
לטבלת הדירוג

הנהלת חברת קבוצת צליח רוטשילד

תומר צליח

תומר צליח

אורן צליח

אורן צליח

רועי רוטשילד

רועי רוטשילד

לי רוטשילד

לי רוטשילד

אודות חברת קבוצת צליח רוטשילד

סיפורה של קבוצת צליח רוטשילד מתחיל לפני יותר מ-50 שנה, בשנת 1972, אז הקים יוסף צליח חברה קבלנית לבניין. בשנת 1980 חבר אל צליח חברו מילדות, יאיר רוטשילד, והשניים ייסדו את קבוצת צליח-רוטשילד. החל מהבניין הראשון האמינו המייסדים במצוינות לצד עבודה קשה, ובכל בניין שעבדו עליו הקפידו לשמור על איכות הביצוע במקביל לקבלת אחריות מלאה על כל הנעשה בשטח. לקבוצת צליח רוטשילד היסטוריה מוכחת של עשרות פרויקטים ואלפי יח"ד מאוכלסות, לצד מגדלי משרדים, מסחר ודיור מוגן. בשנים האחרונות ממקדת הקבוצה את פעילותה במתחמים גדולים של פינוי-בינוי, בין היתר. הייחוד של הקבוצה הוא העובדה כי היא משמשת הן כיזמית והן כמבצעת בכל המיזמים שלה. הקבוצה מפגינה איתנות ועוצמה פיננסית, הנובעות, בין היתר, מנכסי נדל"ן מניב רבים המוחזקים על ידה ומספקים לה עוגן כלכלי איתן.

 

One Stop Shop – כל השירותים החיוניים ללקוח תחת, קורת גג אחת

בתור חברה האמונה על הייזום ועל הביצוע של הפרויקטים שלה גם יחד, קבוצת צליח רוטשילד משמשת one stop shop לכל דבר ועניין הנוגע לפרויקט, והיא אחראית על המוצר לאורך כל הדרך: החל מהחתימה על העסקה עם בעלי הקרקע והליכי האישורים לבנייה, דרך התכנון, השיווק, הבנייה, שירות ללקוחות ועד אכלוס הבניין, מסירת המפתח ומעבר לכך, באחריות בדק וטיפול בצרכי הדיירים אחרי כניסתם לדירה.

על אף הצמיחה המואצת והפיכתה של הקבוצה לחברה עוצמתית וגדולה, קבוצת צליח-רוטשילד ממשיכה להקפיד על אופי משפחתי, אנושי ולא מעונב. כל לקוח ולקוחה זוכים למענה ולקשב אישי, לדלת פתוחה ולליווי צמוד של ראשי החברה ועובדיה.

 

סיווג קבלני בלתי מוגבל ברמה הגבוהה ביותר

קבוצת צליח רוטשילד מחזיקה בסיווג הקבלני הגבוה ביותר (סיווג בלתי מוגבל ג'),המאפשר לה לבנות את הפרויקטים האולטימטיביים עבור לקוחותיה. הרישיון והסיווג הקבלני של הקבוצה מהווים ערובה למקצוענות, ניסיון, עמידה בתקנים הרלוונטיים, פיקוח שגרתי ועבודה מול בעלי המקצוע הטובים ביותר. הבחינה המדוקדקת של כל פרויקט, מזווית היזם ומזווית הקבלן גם יחד, מבטיחה כי הפרויקט אכן ישים ובר ביצוע.

עסקה עם קבלן – היא עסקה עם מקצוען.

 

חוסן כלכלי ואיתנות פיננסית

קבוצת צליח רוטשילד נהנית מאיתנות פיננסית יציבה לאורך השנים, אשר היוותה בסיס לקבלת דירוג אשראי בנקאי גבוה, מה שמקנה לרוכשים דירה מהקבוצה ביטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לעמידה לוחות הזמנים מבחינת ביצוע. הודות לחוסן הפיננסי, הפרויקטים של החברה מבוצעים כולם בעמידה בלוח הזמנים שנקבע, ואף לפניו.

בנוסף, לקבוצת צליח-רוטשילד זרוע אחזקת נכסים מניבים הנותנת לה את העוגן הכלכלי לצמיחה גם בתקופות מאתגרות בענף הנדל"ן.

 

הקפדה על טכנולוגיות בניה חדשניות ובניה ירוקה

קבוצת צליח-רוטשילד מקפידה בכל פרויקטי ופרויקט להוביל שימוש בטכנולוגיות חדשניות של בנייה בתכנון ובביצוע. הקבוצה מחזיקה מערך של מומחיות בבנייה מוטת סביבה. דיירי הפרויקטים של הקבוצה נהנים מבידוד אופטימלי (תרמי ואקוסטי),אשר משפר את איכות חייהם ואת בריאותם. צליח רוטשילד הייתה גם מהחברות הראשונות לספק עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. המדיניות הירוקה של קבוצת צליח-רוטשילד מגשימה חזון בר-קיימא ותפיסה סביבתית, שרואה את פני העתיד בשכונות ובערים עשרות שנים קדימה, וממתגת אותה כחברה מובילה ונושאת דגל.

 

יצירות לדוגמה מהשנים האחרונות

מגדל כפיר, תל אביב: מגדל מגורים בן 18 קומות מעל מרכז מסחרי, הכולל 82 דירות במיקום אסטרטגי בצומת משה דיין ובר לב. פרויקט מאוכלס, החברה ממשיכה להחזיק ולהפעיל חלק מהמרכז המסחרי.

יובלים 3, ראשון לציון: פרויקט בן 17 קומות הכולל 70 דירות בשכונת האירוס החדשה של ראשון לציון. תחילת ביצוע צפוי: רבעון שני 2023.

רש"י-הפודים-המקור, רמת גן: מתחם פינוי-בינוי הכולל מבנה לשימור, מגדל מגורים בן 36 קומות הכולל קומת מסחר, Sky Lobby בסמוך לכיכר עירונית. התוכנית בדיון בוועדה מחוזית.

פרויקטים לדוגמה של קבוצת צליח רוטשילד

הפודים - רש''י, רמת גן. (קרדיט_ A-STUDIO.)

משה דיין 2, תל אביב. (קרדיט_ אנדו סטודיו.)

הרצל 197, רחובות. (קרדיט_ אנדו סטודיו.)