דף הבית

קבוצת ידר – יזמות ובניה

קבוצת ידר – יזמות ובניה


אתר אינטרנט

https://www.yadar.co.il

כתובת

דרך מנחם בגין 128, תל אביב

טלפון

6492*

קבוצת ידר – יזמות ובניה


אתר אינטרנט

https://www.yadar.co.il

טלפון

6492*

כתובת

דרך מנחם בגין 128, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת קבוצת ידר – יזמות ובניה

7
פרויקטים בתהליך
7
פרויקטים בביצוע
3
פרויקטים מאוכלסים
17
סה”כ פרויקטים

דירוג לשנת 2023

#14
מדורגת בתל אביב יפו
לטבלת הדירוג

הנהלת חברת קבוצת ידר – יזמות ובניה

אלי יוסימוב

אלי יוסימוב

יו"ר קבוצת ידר, בעלים ושותף

תמיר רן

תמיר רן

יו"ר קבוצת ידר, בעלים ושותף

ציון אוטמזגין

ציון אוטמזגין

מנכ"ל

אריק טישלר

אריק טישלר

סמנכ"ל כספים

אודות חברת קבוצת ידר – יזמות ובניה

קבוצת ידר – יזמות ובניה היא חברה יזמית־קבלנית מובילה ומנוסה, הפועלת כבר יותר מ־20 שנה בענף הנדל"ן הישראלי, ומתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית וחיזוק בניינים במסגרת תמ"א 38. במהלך שנות פעילותיה ביצעה ידר תכנון וביצוע של פרויקטים מגוונים, ביניהם בנייני מגורים, וילות, שימור אתרים ומבנים ועוד. 

 

שירותים מגוונים במקום אחד

קבוצת ידר מציעה מגוון שירותים במקום אחד בכל הנוגע לפרויקטים של התחדשות עירונית. מיטב המהנדסים, האדריכלים אנשי המקצוע עובדים בקבוצה ופועלים לטובת הצלחת הפרויקט ושביעות רצון הלקוחות. ידר מעניקה שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, מתוך מחויבות לאיכות בביצוע העבודה ועמידה קפדנית במיוחד בלוחות הזמנים. כל הפרויקטים המוצָאים לפועל על ידי החברה נעשים עם ליווי בנקאי מלא, כך שהלקוחות זוכים לשקט נפשי וביטחון מלא לאורך כל התהליך.

 

חברת בוטיק בשילוב יכולת ניהול פרויקטים במקביל

אחד מהיתרונות הייחודיים שידר מציעה ללקוחותיה הוא השילוב בין היותה חברת בוטיק המעניקה שירות אישי וליווי צמוד, לבין היכולות המאפשרות לה לעבוד על מספר רב של פרויקטים בשלבים שונים ובמקביל, משלב התכנון, דרך הבנייה ועד השיווק. ידר היא אחת החברות הראשונות בישראל שהחלו לפעול בתחום שדרוג בנייני מגורים ישנים, עוד לפני הכניסה לתוקף של תוכנית תמ"א 38/1 ו־38/2. כיום החברה מתמקדת בפרויקטים המבוצעים במסגרת התוכנית, ונוסף על חידוש ותוספת דירות מציעה ידר שירותי תכנון ובנייה ברמת ביצוע קפדנית ובמחירים אטרקטיביים.

 

הדיירים בפרויקטים – שותפים מלאים לאורך כל הדרך 

קבוצת ידר – יזמות ובניה מתגאה בעשרות פרויקטים ובניסיון של ממשקים עם אלפי דיירים ברחבי הארץ במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 .הנהלת הקבוצה רואה בדיירים שותפים מלאים לתהליך, ולכן חברי ההנהלה זמינים לכל שאלהובקשה של כל אחד מהדיירים במשך התהליך.

 

אפקטיביות בתפעול הביורוקרטיה ומול הרשויות

הניסיון הרב והידע שנצבר במשך השנים נותנים לקבוצת ידר יכולת עבודה אפקטיבית בכל הנוגע לביורוקרטיה ולהפקת אישורים והיתרים מהרשויות המקומיות. הקבוצה מפעילה מחלקה ייעודית לקידום היתרים לפרויקטים מול העיריות. ידר מציגה ניסיון בפרויקטים שונים, לרבות תמ"א 38/1 הכולל חידוש בניינים קיימים והוספת דירות חדשות, ותמ"א 38/2 הכולל הריסת בניין קיים ובנייה של בניין חדש על פני הקרקע.

 

מחויבות מוחלטת לעובדים ולספקים -על מנת לספק שירות מיטבי

אחד מהגורמים החשובים ביותר עבור ידר הוא המשאב האנושי האיכותי, המקצועי והמוביל בתחומו. אנשי המקצוע העובדים עבור החברה והספקים שלה הם בעלי ניסיון רב ושמחים לחלוק את הידע שצברו במהלך השנים לטובת הצלחת הפרויקטים ומענה לצורכי הלקוחות. קבוצת ידר הראתה במהלך השנים נאמנות רבה לעובדים ולספקים שלה, והיא מקפידה על מצוינות מקצועית מבלי להתפשר, לצד שמירה על עלויות אטרקטיביות עבור הלקוחות.

 

מערך מקיף וסינרגטי של מחלקות מתמחות

כל המחלקות הפועלות תחת קבוצת ידר עובדות בשיתוף פעולה מלא וסינרגיה מקצועית:
מחלקת הביצוע מהווה חלק ניכר מפעילות הקבוצה, אשר מורכבת מאנשי מקצוע הפועלים בשטח, ביניהם קבלנים, מהנדסים, מנהלי עבודה, פועלים ועוד.

מחלקת הנדסה וקידום פרויקטים אמונה על הטיפול השוטף בלקוחות ופועלת על מנת שכל דייר בפרויקט תמ"א 38 יקבל דירה המותאמת לצרכים ולרצונות שלו. על מנת להשיג מטרה זו, המחלקה מעסיקה אדריכלית במשרה מלאה, נוסף לאדריכל החיצוני של הפרויקט כולו, האחראי על התכנון של הפרויקט. האדריכלית הפנימית של החברה אחראית על תיאום מול הרשויות באשר לכל השינויים והתוספות שהלקוחות מעוניינים לבצע. כחלק מתהליך עיצוב הדירות הקבוצה מפעילה מחלקת שינויי דיירים, המעסיקה מעצבת פנים המתכננת עם הדיירים את ביתם החדש עד לפרטים הקטנים ביותר. זו המחלקה המטפלת בצורכי הדייר, לאחר סגירת העסקה ועד לקבלת המפתחות.

עוד בעלי תפקידים בחברה הם מנהל הפרויקטים האחראי על קידום האישורים לפרויקטים מול הרשויות, ומהנדס הנמצא במשרדי הרשויות הרלוונטיות על מנת להתנהל מול יועצים שונים ולדאוג לפרויקטים של החברה. נציגות החברה ברשויות השונות מהווה יתרון קריטי אשר מוביל לקידום יעיל וזריז יותר של הפרויקטים השונים של הקבוצה.

מחלקת השיווק של ידר פועלת באופן פנימי בתוך החברה, והוקמה במטרה לעקוב מקרוב אחרי השוק ולחוות אותו בזמן אמת ומהשטח.

 

פרויקטים נבחרים של ידר

מתחם ידר ברחוב החשמל, תל אביב: פרויקט באזור מתפתח בלב תל אביב, ליד שדרות רוטשילד, אלנבי ובגין. הפרויקט בן שני בניינים – בניין אחד לשימור עם שלוש יח"ד ומסחר, ובניין שני של הריסה ובנייה, תמ"א 38/2, עם 16 יח"ד ומסחר. חניון תת־קרקעי רובוטי משותף ישרת את דיירי שני הבניינים.

מתחם ידר בנגבה,נס ציונה: נגבה 7, 5, 3 נס ציונה – שלושה בניינים באזור נחשק בעיר. פרויקט תמ"א 38/1 הכולל תוספת יחידות דיור ופתרון חניה, בשכונה עם אווירה צעירה ומשפחתית בקרבת פארקים, מוסדות ציבוריים, מרכזים מסחריים ותחבורה ציבורית.

מתחם ידר ברחוב עמינדב, תל אביב: עמינדב 20, 18, 16 תל אביב – פרויקט  תמ"א 38/1 הכולל פתרון חניה באמצעות חניון אוטומטי/רובוטי מלא וחזית חדשה ומעודכנת, עשויה חומרי גלם איכותיים. מדובר בשלושה בניינים באזור המתפתח של שכונת בצרון, עם תוספת של 22 יח"ד בכל בניין.

מתחם ידר בגר צדק, יפו: פרויקט תמ"א 38/1 עיבוי־בינוי, באחד האזורים המתפתחים של יפו. מתחם הכולל ארבעה בנייניםשלכל אחד מהם יתווספו 13 יח"ד חדשות, נוסף על שדרוג הדירות הקיימות, התשתיות, חזית הבניין ומקומות החניה.

פרויקטים לדוגמה של קבוצת ידר – יזמות ובניה

גר צדק 1-7, תל אביב-יפו. (קרדיט_ טוטם הדמיות ואנימציה.)

נגבה 7, נס ציונה. (קרדיט_ימית הפקות.)

סוקולוב 5, נס ציונה. (קרדיט_ טוטם הדמיות ואנימציה.)

לפרויקטים נוספים