דף הבית

קבוצת בית ירושלמי

קבוצת בית ירושלמי


אתר אינטרנט

https://www.baje.co.il

כתובת

הרטום 7, ירושלים

טלפון

02-6455391 / 6084*

קבוצת בית ירושלמי


אתר אינטרנט

https://www.baje.co.il

טלפון

02-6455391 / 6084*

כתובת

הרטום 7, ירושלים

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת קבוצת בית ירושלמי

7
מתחמים בשלבים מתקדמים
435
סה"כ דירות לפני
1559
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת קבוצת בית ירושלמי

יחיאל סגל

יחיאל סגל

בעלים

אודות חברת קבוצת בית ירושלמי

קבוצת בית ירושלמי בע"מ נוסדה ב-2010 ומאז היא יוזמת ובונה פרויקטים באזור ירושלים למגורים ולמסחר. במרוצת השנים צברה הקבוצה ותק וניסיון רב והיא מתמחה בקידום מהיר של תכניות בוועדות המקומיות והמחוזיות. הקבוצה מובילה תכנון ובנייה של למעלה מ-6,000 יח"ד ביותר מ-40 פרויקטים. לאחרונה, הוקמה בקבוצה שלוחה צפונית המקדמת מיזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית בצפון הארץ.

 

מציפה ערך בתהליכי התחדשות עירונית

חטיבת ההתחדשות העירונית בקבוצת בית ירושלמי, נהנית מהניסיון והמוניטין של הקבוצה בפרויקטים של בניה חדשה, לצד מיקוד ניהולי וביצועי המותאם למאפיינים הייחודים של תהליכי התחדשות עירונית. הקבוצה בעלת היכרות יסודית ועמוקה של כלל התהליכים הרלוונטיים, לרבות המורכבות הרגולטורית והצרכים המגוונים של הדיירים, ומכירה בצורך בליווי ומתן מענה לכלל הגורמים בכל פרויקט.

הקבוצה מתמקדת באזור ירושלים, אותו היא מכירה היטב בהיבטים התכנוניים והרגולטוריים. ההתמקצעות של קבוצת בית ירושלמי באזור זה מאפשר לה לראות את השלם ולשפר את סביבת המגורים של הדיירים. בהתאם לכך, תכנון המיזמים נעשה בראיית העתיד השכונתי וכולל את ההיבט הסביבתי הרחב, שלו השפעות ברמת המתחם, מה שצפוי להציף ערך רב לדיירים לאורך עשרות שנים. פרויקטים רבים של החברה משלבים עירוב שימושים, תוך מתן דגש על פיתוח שטחים ירוקים במתחם.

 

מקצועיות ושותפות כמנוע להצלחה

בקבוצה לא מתפשרים בשום שלב על ערך המקצועיות הניצב לנגד עיניהם של אנשי הקבוצה, אשר מקפידים לעבוד עם בעלי מקצוע בעלי ניסיון מוכח ומוניטין גבוה. "הכלי המרכזי לפעול ולהצליח בתחום הנדל"ן בישראל הוא המקצועיות," מדגיש יחיאל סגל, מנכ"ל הקבוצה. "באמצעות למידה מתמדת ויישום שיטות ניהול ועבודה חדשניות אנחנו מצליחים לבנות חלומות לאלפי אנשים בישראל," הוא מוסיף.

פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית כוללים מטבעם רכיב מהותי של יזמות. הם דורשים אינטגרציה שוטפת, פשרות והסכמות, כדי להצליח ולקדם את הפרויקט בשלביו השונים. הקבוצה רואה בכל בעל מקצוע ודייר כשותפים בפרויקט. בכל הפרויקטים של הקבוצה נעשה שימוש במערכות טכנולוגיות, לצד קשר אנושי ישיר עם כלל הגורמים ובפרט עם הדיירים. אנשי הקבוצה מקפידים לעדכן בכל התפתחות בפרויקט, עורכים סיורי שטח ודואגים לרתום את כל הצדדים למשימה המשותפת באווירה טובה ונעימה.

 

פרויקטים נבחרים

שכונת קטמונים, ירושלים: הריסה ובנייה של ארבעה מתחמים בשכונת קטמונים, הכוללים כ-1,200 יח"ד, בסמוך לקו הכחול של הרכבת הקלה. הפרויקטים כוללים פיתוח שטחים ירוקים בין המבנים ומשלבים מסחר ומגורים.

קאנטרי הר חומה, ירושלים: בנייה של שלושה בניינים הכוללים כ-150 יח"ד לצד אלפי מטרים של שטחים מסחריים הכוללים שדרה מסחרית, בית קולנוע ומתחמי בילוי ופנאי.

דוד ניב, ירושלים: בניית שלושה בניינים הכוללים כ-500 יח"ד להשכרה והקמת מרכז מסחרי, בעסקת ענק בפסגת זאב בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל.

גיורא-גורדון, טירת הכרמל: פרויקט בינוי רחב היקף הכולל למעלה מ-700 יח"ד חדשות ופיתוח של המתחם כולו.

פרויקטים לדוגמה של קבוצת בית ירושלמי

רחל אמנו 48, ירושלים. (קרדיט_ Arc-Deco.)

פרויקט אורנים, נווה יעקב, ירושלים.(קרדיט_ רן צרפתי.)

פרויקט מגדלי קטמון, בר יוחאי 17-21 ואלמליח 143-145, ירושלים. (קרדיט_ Arc-Deco.)