דף הבית

מצלאוי חברה לבניין בע"מ

מצלאוי חברה לבניין בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.matzlawi.co.il

כתובת

רפאל איתן 1, קריית אונו

טלפון

03-5384100

מצלאוי חברה לבניין בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.matzlawi.co.il

טלפון

03-5384100

כתובת

רפאל איתן 1, קריית אונו

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת מצלאוי חברה לבניין בע"מ

8
מתחמים בשלבים מתקדמים
861
סה"כ דירות לפני
3163
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת מצלאוי חברה לבניין בע"מ

סמי מצלאוי

סמי מצלאוי

בעלים ויו"ר

קלרה מצלאוי

קלרה מצלאוי

בעלים וסמנכ"ל קשרי בנקים

ערן מזור

ערן מזור

מנכ"ל

אודות חברת מצלאוי חברה לבניין בע"מ

מצלאוי חברה לבניין בע"מ​, חלוצת הפרויקטים מסוג פינוי-בינוי בישראל, מרחיבה את פעילותה לפרויקטים מסוג תמ"א 38/2. הניסיון הרב שצברה ב-50 שנות פעילותה כחברה קבלנית מייצר הצפת ערך משמעותית בתהליכי ההתחדשות העירונית, שהם לא פעם מורכבים ומחייבים הבנה עמוקה של הצרכים השונים של הדיירים ובעלי הקרקעות. בהתאם לכך, החברה ממשיכה ליזום מהלכים רגולטוריים ופועלת בשטח כדי להמשיך ולשפר את תנאי המגורים והסביבה האורבנית של המשפחות בישראל.

One Stop Shop של יזמות ובנייה

"בכל קריאה שנפתחת, אנחנו לא צריכים לחכות לאף אחד. יש לנו את כל הידע, הכלים ומה שנדרש כדי לטפל בכל בעיה ולהעניק שירות מעולה לדיירים," מציין שלומי דבש, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה. בשונה מחברות יזמות נדל"ן רבות, מצלאוי חברה לבניין בע"מ מנהלת את כל הפרויקטים מקצה לקצה: החל באיסוף החתימות, המחייב אמון ותחושת ביטחון אצל הדיירים, דרך שלבי התכנון והביצוע, וכלה בתמיכה שוטפת בשנים שלאחר שלב האכלוס. ניהול וביצוע התהליך כולו בידי החברה מאפשר לקצר את משך הפרויקטים, לקיים בקרת איכות גבוהה ולספק מענה מהיר ומיטבי לבעיות ולתקלות שמתגלות בדרך.

המורכבות הגבוהה של פרויקטים גדולים במסגרת התחדשות עירונית בהם החברה התמקדה ב-20 השנים האחרונות, מצביעה על יכולות הבנייה הגבוהות של החברה, אך לא פחות מכך, על הגישה הייחודית שמאפשרת למאות בעלי נכסים להתאגד ולהגיע לעמק השווה, במטרה לשפר את תנאי המגורים שלהם ואת הסביבה העירונית.

 

רובע איילון – פרויקט שממחיש את ה-DNA של החברה

העבודה על הפרויקט רובע איילון בבת-ים, החלה לפני 13 שנים והגיעה בשנה שעברה לכדי הבשלה. מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בארץ בתחום הפינוי-בינוי, הכולל בניית 6 בניינים בני 43 קומות ובסה"כ 1,078 יחידות דיור, תעסוקה ומסחר. מצלאוי חברה לבניין בע"מ ביצעה פרויקטים בסדר גודל דומה כקבלן ביצוע, אך זהו הפרויקט הגדול ביותר שהיא מנהלת באופן מלא במסגרת פינוי-בינוי של כ-240 בעלי דירות.

הפרויקט משקף את המיקוד של החברה בשנים האחרונות במתחמי מגורים שמשפיעים על המרקם העירוני. ברובע איילון מתוכננים גני ילדים, בית כנסת, ושטחי מסחר ותעסוקה. עד כה הבנייה מתקדמת בהתאם לציפיות והאכלוס צפוי במהלך שנת 2026.

 

התרחבות גיאוגרפית ומיקוד בפרויקטים מסוג תמ"א 38/2

"בשנים האחרונות המיקוד האסטרטגי שלנו היה בתכנון עירוני במסגרת פינוי-בינוי של מאות בעלי קרקעות, בנייה של שכונות ומגה-פרויקטים. המוטיבציה הייתה להשפיע על המרקם העירוני ולשפר את חייהם של מאות משפחות, תוך מיצוי יכולות הבנייה הגבוהות והניסיון הרב שצברנו ב-50 שנות פעילות", מסביר רו"ח ערן מזור, מנכ"ל החברה. "עם זאת, בראייה עתידית השכלנו להבין שגם פרויקטים מסוג תמ"א  38/2 (הריסה ובנייה),על אף היקפם הקטן יחסית, יאפשרו לנו להמשיך להשפיע ולהגיע לאלפי דיירים נוספים במשך זמן קצר משמעותית", הוא מוסיף.

התרחבות החברה לפרויקטים מסוג תמ"א 38/2 מתבטאת גם בשינוי בפריסה הגיאוגרפית. עד כה, מצלאוי פעלה והתמחתה באזור השפלה ובפרט באזור בקעת אונו. כעת היא מרחיבה את גבולות הפעילות שלה לאזור השרון, והיא כבר מתכננת פרויקטים בהרצליה, רמת השרון והוד השרון.

 

שקיפות של חברה ציבורית

מצלאוי הונפקה בבורסה בת"א בשנת 2007 והפכה לחברה ציבורית. היותה של החברה בורסאית מגביר את השקיפות שהיא כה חיונית בתחום ההתחדשות העירונית. הדוחות הכספיים של החברה מפורסמים לציבור והיא מחויבת לדווח על אירועים בעלי השפעה מהותית על עסקי החברה באופן שוטף.

האיתנות הפיננסית, המתבטאת בין היתר ביכולת גיוס מקורות הון לפי הצורך, לצד השקיפות המלאה, מהווים יתרונות משמעותיים בתהליכי התחדשות עירונית. הם מאפשרים לדיירים ולבעלי הקרקעות שקט נפשי שנתמך ברגולציה.

 

חיבור רגשי עמוק

בשנת 1993, הבעלים ויו"ר החברה, סמי מצלאוי, יזם הלכה למעשה את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בישראל ופתר בכך סכסוך ארוך בין דיירים לבין מינהל מקרקעי ישראל. היכולת לעורר ולרכוש את אמון הדיירים קשורה באופיו ובמה שמניע אותו.

כילד שגדל במשפחה מרובת ילדים שפונתה מקרקע של דונם וחצי לדירה קטנה, חווה סמי את המשמעות הגדולה של בית עבור כל משפחה. כיום מוביל סמי יוזמות שמטרתן לדאוג לצרכים של הדיירים. הוא מקדם מהלך להכרה בריהוט ואבזור דירה במסגרת הליך ההתחדשות העירונית, כך שמשפחות ללא יכולת מימון לרהט מחדש את הבית, לא ימצאו את עצמן עם הריהוט והציוד הישן בבית החדש.

בנוסף, כבר בתחילת הדרך הקפידה חברה על ביצוע תסקיר חברתי שתכליתו להבין לעומק את הצרכים של הדיירים המפונים באופן זמני מדירתם ולספק להם מענה מתאים כל עוד הם ללא בית. מאז הפך התסקיר לכלי חובה ברשויות רבות המחייבות את היזם לפעול לפיו.

"אנחנו בונים בית ולא דירה", זו הסיסמה של החברה, המדגישה את המוטיבציה הגבוהה של החברה להבין את הצרכים של כל משפחה ומשפחה ולדאוג שהדירה תהיה לה לבית, ולא בכדי.

פרויקטים לדוגמה של מצלאוי חברה לבניין בע"מ

פרויקט הרימון 1, קריית אונו. (קרדיט_ evolve media.)

אוסישקין 9-11, רמת השרון. (קרדיט_ evolve media.)

יוספטל 101, רובע איילון, בת ים. (קרדיט_ VIEWPIONT.)