דף הבית

מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ

מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.maozdaniel.co.il

כתובת

משה לוי 11, קומה 10, בית UMI, ראשון לציון

טלפון

03-9525859

מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.maozdaniel.co.il

טלפון

03-9525859

כתובת

משה לוי 11, קומה 10, בית UMI, ראשון לציון

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ

5
מתחמים בשלבים מתקדמים
215
סה"כ דירות לפני
977
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ

פיני מלכה

פיני מלכה

מנכ"ל ובעלים משותפים

רחל מלכה

רחל מלכה

מנכ"לית ובעלים משותפים

דניאל מלכה

דניאל מלכה

סמנכ"ל

איתמר מלכה

איתמר מלכה

סמנכ"ל

אודות חברת מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ

מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ הינה חברה יזמית ומבצעת בעלת ותק של יותר משלושה עשורים, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית. החברה, אשר הקימה את פרויקט הפינוי־בינוי השני בארץ והראשון בעיר רמת גן, שבמסגרתו נבנה מגדל בן 33 קומות, מקדמת בשנים האחרונות מספר רב של מתחמי התחדשות עירונית בהיקף של אלפי יח"ד, ובימים אלה מבצעת החברה פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקף של כ700-יח״ד באזור גוש דן.

כחברה משפחתית אשר הוקמה על ידי פנחס ורחל מלכה ובעשור האחרון עובדים בה גם הילדים דניאל, איתמר וכרמל מעניקה "מעוז דניאל" חשיבות גדולה למתן המענה המיטבי ביותר ללקוחותיה החברה רואה בבעלי הדירות בפרויקטים שהיא מקדמת שותפים לדרך ולתהליך, ומתנהלת מולם בשקיפות ובשיתוף עד למסירת המפתח לדירות החדשות.

במסגרת פעילותה מתמקדת החברה בתכנון ובביצוע ברמה הגבוהה ביותר, מתוך רצון להוציא תחת ידה דירות ופרויקטים באיכות מקסימלית. בעלי החברה מלווים את תהליך הבנייה מקרוב ומטפלים מיידית בכל היבט תכנוני או ביצועי שהם פוגשים במהלכו. בכך, מובטחת לכל לקוח דירה ברמת גימור מצוינת, אשר מעלה את שווי הדירות החדשות ביחס לפרויקטים שכנים.

נושא שני שבו שמה החברה דגש הוא ליווי בעלי הדירות באופן מיטבי דרך מערכות התכנון, במטרה להעניק שירות אישי לאורך כל הפרויקט."בעל הדירה מחפש כיום חברה אמינה, כזו שתלווה אותו מעל ומעבר ותסייע לו, באמצעות הידע המקצועי שלה, לצלוח את תהליך ההתחדשות העירונית בשלום," אומרת רחל מלכה, מייסדת, בעלים ומנכ"לית משותפת בחברת מעוז דניאל."יזם וקבלן צריכים לראות את הפרויקט גם דרך עיניהם של בעלי הדירות ולהבין לליבם. לכן, כפי שהוכחנו בעבר, כשדרישות הרשויות משתנות, גם אם אנו נאלצים לוותר על זכויות בנייה, נמצא את הדרך לקיים את הפרויקט ולהביא אותו לידי מימוש תוך שמירה על ההסכם ועל התחייבויותינו לבעלי הדירות."

התחדשות עירונית  שילוב בין ההיבט העסקי לאנושי

נכון להיום החברה מוציאה לפועל פרויקטים של התחדשות עירונית בסדר גודל של מאות יח"ד, ופועלת במקביל לקידום פרויקטים נוספים בהיקף של אלפי יח"ד. את הידע הרב שלה בתחום צברה "מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ" בשנים של פעילות ענפה ומתוך ניסיון מצטבר בבניית אלפי יחידות דיור למגורים. כבר לפני 20 שנה, עוד טרם נתפסה ההתחדשות העירונית כפתרון מוביל לבנייה לצורך מגורים באזורי ביקוש,"מעוז דניאל" הייתה מי שיזמה וגם בנתה בהצלחה את פרויקט הפינוי־בינוי הראשון בעיר רמת גן "דניאל טאוור רמת גן" מגדל הכולל 33 קומות ובו 104 יח"ד.

החברה נמצאת בביצוע מתקדם של פרויקט התחדשות עירונית The 5 בת ים, אשר כולל 560 יח"ד בחמישה בניינים למגורים, ללא עירוב שימושים של מסחר או משרדים. יותר מ420- דירות בפרויקט זה שווקו בהצלחה רבה והחברה מודה לרוכשים על אמונם בחברה.

בפרויקט מגוון דירות בנות 3, 4, 4.5, 5 חדרים וכן דירות פנטהאוז מיוחדות המשקיפות לים. הפרויקט ממוקם במיקום הגבוה ביותר בעיר בת ים וחלק גדול מהדירות נהנה ממבט לים. לכל אחד מהמגדלים ברובע The 5 ישנן 27 קומות של יוקרה ותכנון אופטימלי למקסום שטח הדירה, חללי האירוח וחדרי השינה. כל הבניינים יחוברו על ידי ציר הליכה ירוק, מוצל ונעים. רובע המגורים החדש ממוקם בנקודה הכי לוהטת של בת ים, מרחק הליכה ממסלול הרכבת הקלה, מרחק קצר מקו המטרו החדש ,M1 מתחנת הרכבת הכבד, ועם נגישות לכביש 431 ולנתיבי איילון. את הרובע החדש עוטפים מגוון שירותי הקהילה, התרבות, הספורט והפנאי של העיר, האודיטוריום, מוזיאון בת ים לאומנותהיכל התרבות, בית ריבק לחינוך וקהילה והתרבוטק אשר משמש גם כספרייה העירונית. בתי הספר הטובים ביותר, לצד אשכולות גני ילדים, מרכזי מסחר ובילוי, קאנטרי קלאב ומרכזי קהילה  נמצאים כולם במרחק נגיעה.

הפרויקטים של החברה מאופיינים בבנייה מודרנית על בסיס תקני בנייה מחמירים. הדייר של פרויקטי החברה זוכה לשדרוג בתנאי המחייה ומקבל דירה חדשה וגדולה יותר, במקום גבוה יותר, בבניין חדש ובתוספת ממ"ד, מרפסות שמש וחניה.

מעוז דניא" מחזיקה בסיווג הקבלני הגבוה ביותר  ג,5 מה שמאפשר לה לבצע פרויקטים ללא מגבלת גודל או היקף. החברה זוכה להערכה מקצועית רבה והוכתרה כחברה מובילה בתחום ההתחדשות העירונית מטעם המדד להתחדשות עירונית, אתר מדלן,Dun's 100 ועיתון גלובס. בנוסף, מעוז דניאל בדירוג BDI למצוינות ומובילות עסקית בתחום הנדל"ן ובהתחדשות עירונית בפרט, ודורגה בין החברות המובילות בישראל מטעם דן אנד ברדסטריט.

לראות את טובת הדיירים גם בהתמודדות עם אתגרים

בעקבות הסיבה כי מדובר בחברה קבלנית אשר לא רק יוזמת ומתכננת אלא גם מבצעת את הפרויקטים שלהמעוז דניא" מעניקה ללקוחותיה ביטחון ושקט נפשי. ההיכרות עם הזהות של הגורם שיתכנן, יבנה ויהיה אחראי על הדירה לאחר השלמת הבנייה, מהווה יתרון משמעותי עבור הדיירים ומצטרפת לרשימת הערכים שהחברה פועלת על פיהם: הבנה של צורכי הדיירים, קשר בין־אישי, שותפות, שקיפו, ושירות."עבורנו כל דירה נבנית כאילו היא מיועדת עבור המשפחה האישית שלנו," אומרת רחל מלכה.

בהיבט המקצועי של תהליך הבנייה, החברה מחזיקה בידע מוכח בניהול מערכות תכנון, רישוי, מימון ובנייה בפועל, ומעסיקה מומחים, יועצים ואדריכלים מהמובילים בישראל."כיוון שכלל השירותים והמחלקות נמצאים תחת קורת גג אחת, לקוחות החברה נהנים מאיכות תכנון, מבנייה בסטנדרטים גבוהים ומעמידה ללא פשרות בלוחות הזמנים," מוסיפה מלכ, מנכ"לית החברה ובעלים משותפים.

לתפיסת מעוז דניאל, התמודדות עם בירוקרטיה ורגולציה היא אתגר משמעותי ואפשרי לפיצוח בפרויקטים של התחדשות עירונית, תוך הסתמכות על הניסיון והידע שצברה לאורך השנים. גם בהיבט זה חשוב לחברה לראות את המיזם מזווית הראייה של הדיירים ולפעול לטובת האינטרסים שלהם.

אזורי פעילות ופרויקטים בולטים

חברת"מעוז דניא" פועלת בתחום ההתחדשות העירונית בערים תל אביב, גבעתייםרמת גן, ראשון לציון חולון, בת ים, נס ציונהרעננה, באר יעקב ועוד. החברה הייתה בין הראשונות לבנות במתחם ח־300 בחולון והיא מחלוצות הקמת שכונת כפר גנים ג' בפ"ת. בנוסף, בנתה במהלך השנים שכונות מגורים בכל רחבי הארץ.

פרויקטים נבחרים:

בת ים: פרויקט במסגרת THE 5 פינוי בינוי ברחוב כצנלסון ,560 יח"ד בחמישה מגדלים בני 27 קומות, הנבנים במקביל בהיקף ביצוע של כמיליארד ש"ח, בביצוע. פרויקטים נוספים של הריסה ובנייה ברחבי העיר כוללים 72 יח"ד נוספות.

נסציונה: פרויקט פינוי בינוי בחלק הצפון מזרחי של העיר, היקף של כ260- יח"ד.

חולון: פרויקט פינוי בינוי ברחוב שנקר, הצפוי לקבל היתר בניה בקרוב, ופרויקטים נוספים במיקומים נוספים בעיר בהיקף מצטבר של 558 יח"ד.

ראשון לציון: פרויקט פינוי בינוי במתחם "החייל האלמוני" במרכז העיר ובמיקומים נוספים בעיר בהיקף כולל של 1,180 יח"ד.

רמתגן: פרויקט פינוי-בינוי ברחוב שלם בתב"ע מאושרת, וכן במיקומים נוספים בעיר בהיקף כולל של 662 יח"ד.

גבעתיים: מספר מיזמי פינויבינוי במיקומים שונים בעיר בשלבים מתקדמים, בהיקף כולל של 255 יח"ד.

רעננה: פרויקט EVERGREEN בשכונת נווה זמר, הכוללות 100 יח"ד בשבעה בניינים מאוכלסים.

פרויקטים לדוגמה של מעוז דניאל – חברה קבלנית לבניה בע"מ

מתחם החייל האלמוני, ראשון לציון. (קרדיט_ evolve media.)

דניאל טאוור, נווה יהושוע 55, רמת גן. (קרדיט_ קליימקס.)

THE 5, כצנלסון 41-53, בת ים. (קרדיט_ viewpoint.)

לפרויקטים נוספים