דף הבית

טרא נדל'ן ויזמות בע"מ

טרא נדל'ן ויזמות בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.terra.ltd

כתובת

ירמיהו 80, בניין בית יהב, ירושלים

טלפון

3117*

טרא נדל'ן ויזמות בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.terra.ltd

טלפון

3117*

כתובת

ירמיהו 80, בניין בית יהב, ירושלים

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת טרא נדל'ן ויזמות בע"מ

13
פרויקטים בתהליך
5
פרויקטים בביצוע
3
פרויקטים מאוכלסים
21
סה”כ פרויקטים

דירוג לשנת 2023

#4
מדורגת בירושלים
לטבלת הדירוג

הנהלת חברת טרא נדל'ן ויזמות בע"מ

יונה גרין

יונה גרין

מנכ"ל ושותף

ברוך בלוי

ברוך בלוי

יו"ר ושותף

אודות חברת טרא נדל'ן ויזמות בע"מ

טרא נדל'ן ויזמות בע"מ היא חברה ירושלמית ותיקה ועתירת ניסיון המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית, בדגש על פרויקטים מורכבים ורחבי היקף של מתחמי פינוי-בינוי. החברה, הנחשבת למובילת התחום בירושלים, חולשת כיום על מעל לרבע מכלל הפרויקטים בעיר, ומתרחבת גם לשאר חלקי הארץ.

 

החברה החלה את פעילותה בשנת 2013 בהובלתם של יונה גרין, אדריכל ומעצב פנים עתיר ידע וניסיון, המשמש כמנכ"ל ושותף בחברה, וברוך בלוי, יו"ר החברה, יזם נדל"ן מנוסה המתמחה בנדל"ן למגורים ובנכסים מניבים. השניים הם יזמים בולטים בתחום הנדל"ן, המביאים עמם ניסיון רב בקידום מיזמי נדל"ן מורכבים, לצד איתנות ויציבות פיננסית.

צוות החברה כולל את מיטב אנשי המקצוע בתחום הנדל"ן והבנייה, בהם מהנדסים, אדריכלים, כלכלנים ועורכי דין. לצוות ניסיון עשיר בייזום ובנייה של פרויקטים רחבי היקף, ידע מקיף בתחום הרישוי והיכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה מול ועדות התכנון והבנייה, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה.

 

השאגה הירושלמית מתרחבת לכל קצוות המדינה

חברת טרא נדל'ן ויזמות בע"מ, המתמחה בייזום, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית במתכונת פינוי בינוי ותמ"א 38, נחשבת לחברה המובילה בעיר הבירה, עם עשרות פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 בכל שכונות העיר ומול כל סוגי האוכלוסייה החיים בה.

הבנייה בירושלים בכלל, ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, מצריכה התמודדות עם מורכבויות רבות, הן מבחינת מנעד האוכלוסייה הרחב והרגישויות הייחודיות לכל קבוצה בתוכו, והן מבחינת המגבלות הייחודיות לעיר, הקשורות לנושאי שימור מבנים, קו רקיע, נופים, בנייה לגובה, יצירת מרפסות סוכה למגזר הדתי/חרדי ועוד.

יכולותיה של החברה להתמודד עם מורכבויות אלו ולהוציא לפועל עשרות פרויקטים מוצלחים לשביעות רצונם של הדיירים המקוריים והחדשים, הן שהפכו את טרא נדל"ן לחברה שאין לה מתחרים בעיר. כיום, החברה מרחיבה את פעילותה גם אל מחוץ לירושלים ומעבר לתחום ההתחדשות העירונית, ומקדמת פרויקטים שונים ומגוונים גם בדרום הארץ ובצפונה, בערים באר שבע, שדרות, אופקים, נתיבות, נתניה, טבריה, עכו, נוף הגליל, צפת ועוד.

 

זוכים לאמון מצד כל המעורבים

טרא נדל"ן פועלת מתוך כבוד רב ללקוחותיה, מוקירה את האמון שהם נותנים בה ומוכיחה כי היא ראויה לו בכל יום מחדש, בכל היבט של עשייתה. ניסיונה ויכולותיה המקצועיות מאפשרים לה להקפיד על בנייה איכותית בסטנדרט הגבוה ביותר תוך עמידה בלוחות זמנים, ואיתנותה הפיננסית מאפשרת לה ליהנות מאמון המערכת הבנקאית ולספק ביטחון מלא לדיירים ולרוכשי הדירות החדשות.

לאורך כל התהליך, דוגלת טרא נדל"ן בזמינות ובשקיפות מלאה. החברה מתייחסת לבעלי הזכויות כאל שותפים שווים לדרך, מעניקה לכל אחד מהם גישה חופשית למערכת המידע המתעדכנת שלה, ומאפשרת להם לקבל בכל רגע תמונת מצב מלאה על התקדמות הפרויקט. צוות החברה כולו מחויב לספק לכל לקוחותיו את השירות המקצועי והטוב ביותר, ונמצא שם עבורם גם כשהפרויקט מסתיים, אחרי מסירת המפתח ואף לאחר תום שנת הבדק.

פרויקטים לדוגמה של טרא נדל'ן ויזמות בע"מ

כרמון 14-18, בית הכרם, ירושלים. (קרדיט_ אלקי דייטש.)

מתחם הרדוף, שכונת גילה, ירושלים. (קרדיט_ ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים.)