דף הבית

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית


אתר אינטרנט

https://www.bsr.co.il

כתובת

מנחם בגין 7, רמת גן

טלפון

03-6114444

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית


אתר אינטרנט

https://www.bsr.co.il

טלפון

03-6114444

כתובת

מנחם בגין 7, רמת גן

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית

6
מתחמים בשלבים מתקדמים
534
סה"כ דירות לפני
1796
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית

אינג' נחשון קיויתי

אינג' נחשון קיויתי

יו"ר ובעלים

רו

רו"ח אייל בצלאל

סמנכ"ל כספים

גלעד קיויתי

גלעד קיויתי

סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק

אילון בר

אילון בר

מנהל תחום התחדשות עירונית

אודות חברת ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית היא הזרוע היזמית בתחום ההתחדשות העירונית של קבוצת ב.ס.ר – אחת מהקבוצות המובילות בענף הנדל"ן, הפעילה בתחום המגורים, התעסוקה המסחר, והמשרדי. מאז שהוקמה בשנת 1963 הקבוצה יזמה, הקימה ואכלסה בהצלחה יותר מ-6.1 מיליון מ"ר של מגורים, תעסוקה ומסחר ברחבי ישראל. הניסיון הרב שצברה הקבוצה במהלך שנות פעילותה הרבות, הידע ההנדסי הנמצא אצל צוותי המהנדסים שלה, לצד צוותי המנהלה ושירות הלקוחות המנוסים של החברה – מעניקים לקבוצת ב.ס.ר יתרון משמעותי באיתו פתרונות הנדסיים, יעילים וטובים, המקובלים על הרשויות ומאפשרים בניית פרויקטים באיכות גבוהה ללא פשרות, תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים. הקבוצה זוכה לאמון רב מצד המערכת הבנקאית, והפרויקטים שלה זוכים לליווי של הבנקים הגדולים והמובילים בישראל.

תחת ניצוחו של היו"ר והבעלים של הקבוצה, אינג' נחשון קיויתי, והודות צוות המהנדסים של הקבוצה והניסיון המקצועי שרכשה במשך השנים, לחברת ב.ס.ר התחדשות עירונית יכולת ניכרת להבטחת השמירה על האינטרסים של הדיירים, בעלי הקרקע ורוכשי הדירות החדשות בפרויקטים. פעילות החברה נעשית מתוך אחריות והבנה כי מתחם התחדשות עירונית דורש שילוב קהילתי בין האוכלוסייה הוותיקה לקהל לקוחות הקצה של הפרויקט, אשר כולל משפרי דיור ומשפחות צעירות, בין היתר. החברה מבינה כי יש לבצע את התהליך בצורה מקצועית ואישית לאורך כל הדרך, מהשלב הראשוני ועד קבלת המפתח.

ניסיון מוכח בתחום ההתחדשות עירונית

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית מתמחה החל מ-2014 באיתור, ייזום והקמה של מיזמיי פינוי־בינוי גדולים וייחודיים. החברה פועלת במצוינות, במקצועיות, באמינות ובדייקנות, תוך יישום יכולות ניהול, תכנון וביצוע של פרויקטים הנדסיים מורכבים. בתור חלק מקבוצת ב.ס.ר הוותיקה, החברה נהנית מניסיון רב, איתנות פיננסית משמעותית ומוניטין יוצא דופן. תחת ניהולו של היו"ר והבעלים של הקבוצה, אינג' נחשון קיויתי, הפכה ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית לשחקנית מובילה בתחומה.

החברה גאה להיות אחת מהחברות הראשונות בתחום הנדל"ן אשר יזמה וסיימה בהצלחה פרויקט פינוי־בינוי TLV NEXT בן 275 יח"ד ברחוב לה גוורדיה 68-64 בתל אביב, אשר נחשב לפרויקט דגל בתחוםההתחדשות העירונית ואחד מהפרויקטים הראשונים בישראל במסגרת של פינוי־בינוי. גם היום, שנה לאחר שהפרויקט אוכלס, החברה שומרת על קשר עם מרבית הדיירים באמצעות מנהל הפרויקט – ומוכיחה הלכה למעשה כי עבורה ההתחדשות העירונית והשיח עם הדיירים לא מסתיימים במעמד מסירת הדירות.

בנוסף, החברה החלה בביצוע פרויקט 'מתחם הטייסים' המונה 260 יח"ד ושוכן מול פארק וולפסון המטופח והירוק. הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע לאחר פינוי הדיירים ושיווק כלל הדירות בהצלחה רבה. החברה יוזמת, מתכננת ומקדמת כיום פרויקטים בהיקף של כ-6,300 יח"ד בשלבים שונים ומתקדמים של תכנון ורישוי. בהתאם לכך, החברה מלווה כ-2,000 משפחות ובעלי קרקע שבחרו בחברה כיזמית הפרויקט של הבית החדש שלהם.

ערכי החברה

ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית דוגלת בהגינות, שקיפות ויושרה, ורואה בדיירים שלה שותפים למסע. כל פרויקט כולל צוות מקצועי עם ניסיון עשיר המלווה את הפרויקט בהקפדה יתרה, תוך שמירה על קשר אישי ורציף עם הדיירים, על מנת להבטיח מענה לכל צרכיהם השונים בפרויקט החדש, לרבות צרכים חברתיים ואישיים. ניהול הדיירים בפרויקטים מבוצע בשקיפות מלאה על ידי הנהלת החברה ומנהלי הפרויקטים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות אשר מעדכנות את הדיירים בכל שלב ושלב של הפרויקט. בנוסף, הצוות מטעם החברה מקפיד על יצירת קשר אישי עם כל דייר ודיירת בפרויקט בכל שלב בתהליך. מעל הכול, החברה מאמינה בשמירה על לקוחות מרוצים, ולראייה ניתן לראות לקוחות החוזרים אליה ומלווים אותה מפרויקט לפרויקט למעלה מ-30 שנים.

מעבר לפעילות בתחום הנדל"ן, קבוצת ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית מערובת בתחומים חברתיים ולוקחת חלק פעיל בפרויקט "אמץ לוחם", במסגרתו היא מאמצת מזה כ-15 שנים את יחידת הקומנדו "אגוז".

יוזמים ברחבי הארץ

הודות לעשייה הנרחבת של החברה והניסיון הרב שלה באזור מרכז הארץ בכלל ובגוש דן בפרט, הנהלת ב.ס.ר וצוותיה השונים מוכרים ומקובלים מאוד בהתנהלות מול רשויות המקומיות השונות. בשנים האחרונות החברה הרחיבה את פעילותה ובימים אלה היא מקדמת ומתכננת פרויקטים בהיקפים גדולים מחוץ לגוש דן, לרבות כ-800 יח"ד חדשות בבאר שבע, במתחם עירוב שימושים אשר ישלב מגורים, מסחר, תעסוקה ופנאי. הפרויקט ממוקם בכניסה הראשית לבאר שבע, מול אוניברסיטת בן גוריון ובית החולים סורוקה.

פרויקטים מובילים של החברה

החברה מקדמת כיום פרויקטים בשכונות יוקרתיות כגון נאות אפקה, רמת אביב, נווה שרת ובבלי בצפון תל אביב. במקביל, החברה מאמינה ופעילה בהתחדשות של מזרח תל אביב ויוזמת פרויקטים של התחדשות עירונית בשכונות יד אליהו, ביצרון, תל חיים והסביבה. האזור זוהה והוכרז על ידי עיריית תל אביב כעמוד השדרה של ענף ההתחדשות העירונית בעיר, וחברת ב.ס.ר גאה להוביל את הפעילות בו בשישה פרויקטים מרכזיים:

TLV NEXT, לה גוורדיה 68-64, תל אביב: הפרויקט החלוצי בשכונה, אשר מונה 275 יח"ד חדשות. אוכלס בהצלחה ב-2021.

לה גוורדיה 34-30, תל אביב: כ-230 יח"ד. סטטוס: תכנון מתקדם.

לה גוורדיה 28-24, תל אביב: כ-228 יח"ד. סטטוס: לאחר תב"ע מאושרת ובשלבי רישוי מתקדמים.

NEXT על הפארק, דרך הטייסים 10-6, תל אביב: 260 יח"ד. סטטוס: ביצוע, כל הדירות שווקו במלואן.

ביצרון 4-2, תל אביב: פרויקט בוטיק ייחודי של שני בניינים עם כ-120 יח"ד בשכונת ביצרון המבוקשת.

יפתח 7-1, תל אביב: כ-200 יח"ד חדשות בלב שכונת יד אליהו.

 פרויקטים נבחרים נוספים בקידום החברה: 

מתחם קריניצי, שדרות אברהם, רמת גן: כ-200 יח"ד.
כצנלסון 44-40, פתח תקווה: כ-320 יח"ד בשכונת רמת ורבר המתחדשת.
מתחם קרני שמעוני, רמת אביב, תל אביב: כ-240 יח"ד.
שער העיר, בלפור שמחה הולצברג, בת ים: כ-800 יח"ד.
מתחם בבלי, תל אביב: כ-300 יח"ד.
מתחם בן גוריון, אזור: כ-800 יח"ד.
מתחם פילדלפיה אדירים, נווה שרת, תל אביב: כ-250 יח"ד.
מתחם שדרות רגר, באר שבע: כ-800 יח"ד.

פרויקטים לדוגמה של ב.ס.ר ייזום והתחדשות עירונית

מתחם קריניצי, רמת גן. (קרדיט_ Snapshot _ Cohen.)

מתחם קרני שמעוני, רמת אביב, תל אביב. (קרדיט_ טוטם.)

מתחם בבלי, תל אביב. (קרדיט_ Studio 84.)

לפרויקטים נוספים