דף הבית

א. אדלר נכסים בע"מ

א. אדלר נכסים בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.adlertama38.co.il

כתובת

המלאכה 3, תל אביב

א. אדלר נכסים בע"מ


אתר אינטרנט

https://www.adlertama38.co.il

כתובת

המלאכה 3, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת א. אדלר נכסים בע"מ

19
פרויקטים בתהליך
2
פרויקטים בביצוע
12
פרויקטים מאוכלסים
33
סה”כ פרויקטים

דירוג לשנת 2023

#4
מדורגת בראשון לציון
לטבלת הדירוג
#24
מדורגת בדירוג ארצי
לטבלת הדירוג

הנהלת חברת א. אדלר נכסים בע"מ

אדריאנה שכטר

אדריאנה שכטר

אדריאנה שכטר עו"ד, מנכל"ית משותפת ובעלים

רוברט אלמליח

רוברט אלמליח

רוברט אלמליח מנכ"ל משותף ובעלים

אודות חברת א. אדלר נכסים בע"מ

א. אדלר נכסים בע"מ היא חברה משפחתית שפעילה יותר מ-20 שנה בתחום ההתחדשות העירונית. החברה היא חלוצה בפרויקטי תמ"א 38/1 בישראל, ובבעלותה כיום כ-40 פרויקטים, מתוכם שישה בתהליכי פינוי בינוי, כולם במרכז הארץ. החברה מספקת ליווי מלא לדיירים בכל שלבי הפרויקט, והיא מעניקה להם שקט נפשי לאורך שנים.

 

בעלי הדירות כשותפים

המוטו של החברה הוא "בעלי הדירות במרכז", ומשמעותו בשטח היא שקיפות, קשר אישי, הקשבה ופתרון כל בעיה שמתעוררת לאורך הדרך. לא בכדי החברה מעולם לא נאלצה לתבוע דייר בגין סרבנות – מה שממחיש את השותפות עם הדיירים בתהליך. "התהליך הוא החשוב לנו, וככל שיש יותר שקיפות, היכרות ושיתוף בינינו לבין הדיירים, כך הפרויקט מתנהל על מי מנוחות ומתקדם בקצב מהיר לשביעות הרצון של כולם", מתארת עו"ד אדריאנה שכטר, בעלים משותף בחברה.

א. אדלר נכסים בע"מ חרטה על דגלה הידברות כגורם מפתח שבכוחו לקדם את תהליכי ההתחדשות המורכבים ובעלי הפוטנציאל לעיכובים, בעיקר בשלב ארגון הדיירים, התכנון והרישום. אנשי החברה מבינים את המורכבות לדיירים. לא אחת מדובר בדיירים בגיל השלישי, הנדרשים לגור באתר בנייה או לחלופין למצוא מקום מגורים חלופי. ההבנה הזו הובילה להקמת מחלקה בחברה שתפקידה ללוות את הדיירים בתהליך המורכב מקצה לקצה. כך לדוגמה, א. אדלר דואגת לפינוי הדיירים, לרבות אריזת החפצים, העברתם והתקנתם בדירה הזמנית עד להשלמת הפרויקט.

א. אדלר היא חברה משפחתית במהותה, ולראייה בעלי החברה זמינים לדיירים בכל השלבים. "בעלי החברה, אבי, רוברט אלמליח ואני, נמצאים כבר בשלב הראשון ומכירים את הדיירים. לכולם יש את מספר הטלפון שלי, ואנו מלווים בעצמנו את התהליך", מדגישה עו"ד שכטר.

 

מעטפת מלאה גם בשלב טרום היתר הבנייה

בפרויקטים מסוג תמ"א 38, א. אדלר היא החברה היזמית והקבלנית גם יחד. הימצאות יכולות הניהול והביצוע תחת קורת גג אחת, מאפשרת לחברה לספק מענה מהיר ואיכותי בכל שלב. במסגרת הצעת הערך של החברה, דיירי הפרויקט זוכים לתמיכה מלאה גם לפני שלב הבנייה. החברה דואגת לתחזוקה שוטפת בשלב הביניים, לרבות איטום, תיקונים ושיפורים, הרי שלא פעם מדובר בבניינים שמצב תחזוקתי לקוי.

"שירותי התחזוקה בשלב טרום ההיתר היא נגזרת של התפישה שלנו, שמציבה את הדייר במרכז. כבר בזמן החתימות ועוד לפני שהפרויקט יוצא לדרך, אני מדגישה בפני הדיירים שאנו אחראים על הבניין – הכל עלינו", מסבירה עו"ד שכטר.

 

פרויקטים מרכזיים

כצלנסון 12-10, ראשון לציון: פרויקט תמ"א 38/1 הראשון בישראל שהסתיים ב-2009 וכלל חיזוק ותוספות לשני בניינים.

מנדלה 7, תל אביב: פרויקט תמ"א 38/1 באחד המבנים הישנים ביותר בתל אביב, שבמסגרתו בוצעו חיזוקים ונבנתה תוספת של קומה וחצי.

הרוא"ה, רמת גן: פרויקט פינוי בינוי במסגרתו ייבנו 240 יחידות דיור חדשות.

ויצמן, מתחם הנשיא, חדרה: פרויקט פינוי בינוי הכולל בניית 145 יחידות דיור חדשות.

פרויקטים לדוגמה של א. אדלר נכסים בע"מ

מתחם הנשיא, חדרה. (קרדיט_ לוטוס הדמיות.)

מתחם אלקלעי-נפתלי, פתח תקווה. (קרדיט_ לוטוס הדמיות.)

מתחם הרא׳׳ה, רמת גן. (קרדיט_ לוטוס הדמיות.)