דף הבית

אפריקה התחדשות עירונית

אפריקה התחדשות עירונית


אתר אינטרנט

https://www.africa-ur.co.il

כתובת

יוני נתניהו 1ב', אור יהודה

טלפון

03-7909287

אפריקה התחדשות עירונית


אתר אינטרנט

https://www.africa-ur.co.il

טלפון

03-7909287

כתובת

יוני נתניהו 1ב', אור יהודה

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת אפריקה התחדשות עירונית

13
מתחמים בשלבים מתקדמים
1647
סה"כ דירות לפני
5299
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת אפריקה התחדשות עירונית

מיכה קליין

מיכה קליין

יו"ר

רונית אשד לוי

רונית אשד לוי

מנכ"לית

אודות חברת אפריקה התחדשות עירונית

אפריקה התחדשות עירונית, מבית אפריקה ישראל מגורים, מתמחה בפעילות ייזום, פיתוח, ניהול והוצאה לפועל של פרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית. החברה מובילה את תחום ההתחדשות בישראל הודות לניסיון הרב והידע המקצועי שצברה במגוון תחומים: מימון, הנדסה ובינוי, רישוי, משאבים פיננסיים נרחבים, ובזכות הון אנושי איכותי. מחלקת שירות דיירים של החברה מלווה באופן אישי את דיירי המתחם מהרגע הראשון ועד לאחר האכלוס בפועל.

 

בתור חברה בת של חברה ציבורית, בעלי הדירות בפרויקטים של אפריקה התחדשות עירונית נהנים משקיפות ואמינות מלאים – ערכים הנתפסים על ידי אפריקה התחדשות עירונית בתור אבני בניין הנמצאים בבסיס ההצלחת של כל פרויקט בתחום, לצד שיתוף המידע ככל הניתן באשר להתקדמות הפרויקט. אפריקה התחדשות עירונית מקדמת נכון להיום יותר מ-40 פרויקטים, בין היתר בנתניה, חיפה, הרצליה, תל אביב, ירושלים, גבעתיים, רמת גן ובאר שבע. תחום הפינוי בינוי מהווה דגש של החברה בשנים האחרונות. הניסיון העשיר, לצד יכולותיה הפיננסיות הנרחבות של אפריקה התחדשות עירונית, מאפשרים לחברה לקדם פרויקטים באופן מהיר ויעיל.

היקף הפרויקטים של החברה הנמצאים בשלבי ביצוע הוא בין הגבוהים בשוק הישראלי, והחברה מתגאה בסיום מוצלח ובאכלוס של 11 מיזמי תמ"א 38/2 עד כה ברמת גן ובגבעתיים ובביצוע במקביל של 8 פרויקטים נוספים, אחד מהם הוא פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בנתניה העומד על היקף של כ-390 יח"ד. במהלך השנה האחרונה נכנסו לביצוע פרויקטים נוספים של החברה, ביניהם פרויקט פינוי-בינוי ראשון בשכונת הקטמונים ובשכונת קריית יובל בירושלים.

 

חוסן פיננסי ומוניטין רב 

בהיותה חברת בת של אפריקה ישראל מגורים, חברה ציבורית גדולה ומוכרת, אפריקה התחדשות עירונית מפגינה חוסן פיננסי מהגבוהים בענף הנדל"ן. החברה נהנית ממוניטין רב אשר מאפשר גישה ישירה ומקיפה למוסדות פיננסים לשם ליווי בנקאי, מה שמהווה ערובה מרכזית להצלחה של פרויקטים מסוג זה.

 

בעלי הקרקע במרכז 

אפריקה התחדשות עירונית מציבה את הקשר עם בעלי הקרקע בבסיס העשייה של החברה. בכל הפרויקטים שלה שומרת החברה על יחסי אמון משמעותיים ואיתנים עם בעלי הקרקע, על בסיס שקיפות מלאה, שיתוף בהליך התכנון ובאפיון הפרויקטים בהתאם לאופי השכונה המתחדשת.

כחלק מקידום הפרויקטים בתחום, החברה פועלת עם כבוד רב ורגישות להיסטוריה של השכונה המתחדשת ולאופי הקהילה המקומית. לצד זאת, החברה יוצרת שכונה חדשה עם אופי ייחודי המשלב בין העבר לעתיד, מתוך שאיפה כי כל הדיירים ימצאו בשכונה החדשה את ביתם, הוותיקים והחדשים גם יחד, וכך יקימו יחד קהילה מתחדשת.

אפריקה ישראל, בתור קבוצה עסקית עם היסטוריה ענפה המושרשת עמוק בדברי ימי ענף הנדל"ן הישראלי, מביאה ניסיון רחב ועשיר בהקמת שכונות מגורים, והיא יוצרת בשיתוף עם בעלי הקרקע את שכונות המחר של ישראל.

 

תרומה לקהילה

אפריקה התחדשות עירונית רואה במעורבות בקהילה ובטיפוחה חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת שלה, ובהתאם היא משקיעה מזמנה בעשייה התנדבותית בקהילה.

כחלק מפעילות קהילתית-התנדבותית זו, החברה מארגנת ימי התנדבות בהם העובדים מחדשים דירות במבנים ישנים שטרם עברו התחדשות עירונית ועוד.

 

פרויקטים נבחרים של החברה

פעילותה של אפריקה התחדשות עירונית נמצאת בצמיחה משמעותית, עם פריסה רחבה של פרויקטים בירושלים ומיזמי התחדשות עירונית נוספים בכל רחבי הארץ, כגון נתניה, רמת גן, קריית אונו, באר שבע, לוד, תל אביב, הרצליה, גבעתיים ועוד.

חלק מהפרויקטים מבוצעים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. החברה משווקת את הדירות בפרויקטים המבוצעים על ידה דרך משרדי המכירות של אפריקה ישראל מגורים.

ביסוד הפעילות של החברה עומדת השאיפה להקים שכונות חיוניות ודינמיות, הכוללות שטחים ציבוריים נרחבים, מתוכננות בקפידה ומספקות חוויית מגורים קהילתית איכותית אשר מעניקה גישה לשירותים קהילתיים במרחק הליכה, פארק ירוק, מרחב בטוח לילדים ועוד.

מותג 'סביונים' מתפקד כתו איכות עבור קהל הלקוחות ומשמש מקור השראה בפיתוח הפרויקטים של תחום ההתחדשות העירונית.

פרויקטים לדוגמה של אפריקה התחדשות עירונית

מתחם אבא הלל-רש''י, רמת גן. (קרדיט_ אפריקה התחדשות עירונית.)

סביוני קטמון החדשה, ירושלים. (קרדיט_ Evolve Media.)

קדמת גונן - רחוב בר יוחאי, ירושלים. (קרדיט_ YASHAR Architects.)