דף הבית

אלמוג פינוי בינוי

אלמוג פינוי בינוי


אתר אינטרנט

https://www.almog-ltd.com

כתובת

חבצלת החוף 3, א.ת. גן רווה, יבנה

טלפון

08-9428282

אלמוג פינוי בינוי


אתר אינטרנט

https://www.almog-ltd.com

טלפון

08-9428282

כתובת

חבצלת החוף 3, א.ת. גן רווה, יבנה

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת אלמוג פינוי בינוי

8
מתחמים בשלבים מתקדמים
1159
סה"כ דירות לפני
4995
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת אלמוג פינוי בינוי

איציק אמסלם

איציק אמסלם

יו"ר קבוצת אלמוג

יקי אמסלם

יקי אמסלם

מנכ"ל קבוצת אלמוג

אמיר הלר

אמיר הלר

משנה למנכ"ל

אודות חברת אלמוג פינוי בינוי

חברת אלמוג פינוי בינוי מקבוצת אלמוג, אשר נוסדה לפני 13 שנים, הפכה עם השנים את הפעילות שלה בתחום הפינוי-בינוי להתמחות. החברה מקדמת מגה־פרויקטים במרכזי הערים בישראל ומייצרת שינוי אמיתי במרקם העירוני בשכונות הוותיקות בהן היא פועלת, אשר הופכות עם הזמן למתחמי מגורים מודרניים. הכירו את החברה המשלבת חזון חברתי, תכנון הוליסטי ומקצוענות.

הצורך לקבל הסכמה מצד רוב הדיירים בבניין, בשילוב תהליכי תכנון ורישוי ארוכים המושפעים בחלק רב מהמקרים משינויים רגולטוריים והליכי הבינוי המורכבים בישראל, הופכים את הפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית למשימה מאתגרת וארוכת טווח. זו הסיבה לכך שהפעילות בתחום מחייבת אורך רוח, חוסן כלכלי וראייה לטווח רחוק. בשנת 2009 החלה קבוצת אלמוג בפעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, באמצעות הקמה של חברה-אחות בשם 'אלמוג פינוי־בינוי'. בשנים האחרונות הבשילו בתכנון וברישוי ויצאו לדרך פרויקטים משמעותיים, ביניהם מגה פרויקטים כגון "אלמוג יבנה" (487 יח"ד) בו אוכלסו שני המגדלים הראשוני, ו"אלמוג כרמל מערב" בחיפה (437 יח"ד) אשר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, כאשר המגדל הראשון צפוי להתאכלס עוד השנה.

 

בונים מתוך חזון חברתי

הקבוצה רואה ביישום פרויקטים בהתחדשות עירונית שליחות לאומית ואידאולוגית, הן מבחינת הגדלת היצע הדירות והן מבחינת העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים של ישראל. קבוצת אלמוג היא חברה משפחתית אשר עוסקת בייזום ובביצוע של פרויקטים למגורים ופרויקטים מניבים בהיקפים של כ־1,000 יח"ד בכל שנה, מקריית ביאליק ועד לנתיבות.

 

קבוצת אלמוג נוסדה בשנת 1986 על ידי איציק וליאורה אמסלם והפכה מאז לאחת החברות המובילות בתחום הנדל"ן. אלמוג היא חברה יזמית ומבצעת, אשר מעסיקה צוות מקצועי גדול הכולל מהנדסים, מנהלי עבודה, עובדי שטח ועובדי משרד מנוסים, המניעים את החברה קדימה. אלמוג פינוי־בינוי, מקבוצת אלמוג, הפכה ב־12 השנים האחרונות לאחת החברות הגדולות ביותר בתחומה ובשנת 2021 אף דורגה במקום השישי והמכובד מבין מאות חברות, בדירוג "100 Dun's" של vחברות המובילות בפינוי בינוי בישראל.

הפרויקטים המקודמים על ידי אלמוג פינוי־בינוי כוללים כ־12,000 יח"ד ב־14 מתחמים הנמצאים בשלבי תכנון ורישוי מתקדמים בערים כגון תל אביב, חיפה, פתח תקווה, בת ים, באר יעקב, יבנה, חולון, נתיבות, רמת גן, טירת הכרמל, מגדל העמק ונתניה. אלמוג פינוי־בינוי מתבססת על המקצוענות ועל הניסיון רב השנים של קבוצת אלמוג כחברה יזמית ומבצעת, ונהנית ממאיתנות פיננסית ומחוסן כלכלי, המקנים לבעלי הנכסים ביטחון מלא ביציאה לפועל של פרויקט, בכל הנוגע לבנייתו, השלמתו והשבחתו של האזור כולו, על אף האתגרים הרבים הנובעים מהייחודיות של ענף ההתחדשות העירונית.

בפברואר 2022 אכלסה אלמוג פינוי בינוי את שני הבניינים הראשונים בפרויקט ALMOG YAVNE ברחוב החרמון ביבנה, הנבנה בשיטה ייחודית של בינוי־פינוי – בנייני רכבת ישנים שבהם מתגוררת אוכלוסייה ותיקה, יהפכו למתחם מגורים מושלם אשר יכלול חמישה מגדלים חדשים, מודרניים ובטוחים. במסגרת קידום התוכנית ובתיאום מלא עם העירייה המקומית, החליטה החברה לעבוד בשיטה של בינוי ולאחריו פינוי, כך שתחילה נבנו שני מגדלים על קרקע פנויה, ורק לאחר מכן עזבו הדיירים את דירותיהם הישנות ועברו לדירותיהם החדשות. למעשה, התהליך מורכב מכך שדיירים מוסרים מפתח ומקבלים מפתח לדירות החדשות שלהם, ורק לאחר מכן ממשיכים לבנות את הפרויקט. במסגרת הפרויקט "אלמוג יבנה" 92 יוקצו יח"ד לדיירים הוותיקים, אשר יגורו בחמישה מגדלים חדשים בני 26-23 קומות. יישום שיטת בינוי־פינוי הופך את הפרויקט למורכב וממושך יותר, אך הוא תואם את החזון החברתי העומד מאחורי פעילותה של קבוצת אלמוג. שלושת הבניינים הנוספים קיבלו היתר בנייה ושניים מהם כבר נמצאים בבנייה מואצת.

אלמוג פינוי־בינוי שמה לה למטרה לתכנן ולבצע את הפרויקטים על הצד הטוב ביותר, תוך הקפדה מרבית על איכות, שקיפות, בטיחות והקניית ביטחון ואמינות לתושבים במתחמים שבהם היא פעילה. באלמוג משקיעים מחשבה ומשאבים כספיים בהגדלת תחושת השייכות של הדיירים הוותיקים, על מנת שלא יעזבו את השכונה וישתלבו בה, וכדי שהאינטגרציה החברתית אכן תפעל.

החזון החברתי של קבוצת אלמוג מתבטא בפרויקט נוסף שבנייתו החלה במהלך שנת 2019 – "אלמוג כרמל מערב". הפרויקט, הממוקם בשכונת נווה דוד, חיפה, נבנה במרחק כ־600 מטרים מקו החוף (אווירי) וכולל פינוי של 74 משפחות ובנייה של שלושה מגדלים בני 31-29 קומות ו־437 יח"ד, בצומת הרחובות אמציה, שלמה המלך ואסתר המלכה. הפרויקט חולש על שטח של כ־16 דונם וכולל פיתוח עשיר, גינה אקולוגית, ריאות ירוקות וגינת ספורט ומשחק אתגרית. לאחרונה התקבל היתר בנייה למגדל השני, הנמצא בשלבי שיווק מתקדמים.

מתחם הרצל באר יעקב
פרויקט פינוי בינוי בהיקף רחב אותו מקדמת קבוצת אלמוג בשיתוף עם חברת ענב בשכונת הרצל, איזור המאופיין במבנים ישנים ורעועים בני ארבע קומות על עמודים, לצד יח"ד מועטות בבתים צמודי קרקע. הפרויקט מקודם שנים רבות ולאחרונה אושרה התב"ע למתחם, הכוללת פינוי של כ-450 משפחות ובנייה של 25 מבנים רבי קומות הכוללים 1,880 יח"ד – 235,350 מ"ר שטחי מגורים ו-1,620 מ"ר שטחי מסחר, לצד מבני ציבור. החברות מקדמות בשלב זה היתר בנייה לשלב א' של הפרויקט, תוכנית איחוד וחלוקה לשלב ב' וכמו כן תוכנית עיצוב למתחם כולו המשתרע על שטח של כ-95 דונם (!).

משנים את פניה של יפו

אחד הפרויקטים החשובים במסגרת ההתחדשות העירונית בישראל יוקם יפו, במתחם הרחובות קהילת קנדה־שדרות ירושלים. בפרויקט זה קידמה החברה תוכנית הוליסטית רחבת היקף, אשר כוללת פינוי שלו 208 דיירים ובנייה של שישה מגדלים בני 800 ושישה בניינים נוספים בבנייה מרקמית. הפרויקט המורכב, המהווה פרויקט דגל של החברה בשיתוף עיריית תל אביב־יפו במסגרת התחדשות עירונית, כולל היבטים חברתיים, תחבורתיים וקהילתיים. תוכנית העיצוב המאושרת של הפרויקט כוללת רמת מורכבות גבוהה בעקבות המספר הגדול של יחידות הדיור ושילוב עירוב שימושים בשטחי ציבור, מסחר ופנאי. הפרויקט ממוקם בסמוך לנתיב העתידי של הרכבת הקלה, והוא מהווה פרויקט עצום ומורכב שישנה את פני האזור.

פרויקט נוסף בקידומה של אלמוג בגוש דן, אשר יציאתו לפועל מתוכננת בשנה הקרובה, הוא פרויקט בעיר בת ים, בפינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק. הפרויקט כולל פינוי של 32 משפחות והקמתן של 128 יח"ד בשני בניינים בני 13 ו־25 קומות, הכוללים בנוסף חזית מסחרית ומבני ציבור לרווחת התושבים.

פרויקטים לדוגמה של אלמוג פינוי בינוי

אלמוג, יבנה. (קרדיט_ לביא צילומי אוויר.)

קהילת קנדה, שדרות ירושלים, יפו. (קרדיט_ בר אוריין אדריכלים.)

אלמוג, כרמל מערב, חיפה. (קרדיט_ טוטם הדמיות ואנימציה.)

לפרויקטים נוספים