דף הבית

אאורה מחדשים את ישראל

אאורה מחדשים את ישראל


אתר אינטרנט

https://www.auraisrael.co.il

כתובת

דרך בגין 132, בנייני עזריאלי - הבניין המשולש, תל אביב

טלפון

03-7181910

אאורה מחדשים את ישראל


אתר אינטרנט

https://www.auraisrael.co.il

טלפון

03-7181910

כתובת

דרך בגין 132, בנייני עזריאלי - הבניין המשולש, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת אאורה מחדשים את ישראל

23
מתחמים בשלבים מתקדמים
2888
סה"כ דירות לפני
11479
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת אאורה מחדשים את ישראל

יעקב אטרקצ'י

יעקב אטרקצ'י

בעלים ומנכ"ל

הוד בצר

הוד בצר

משנה למנכ"ל

מירב בריקמן

מירב בריקמן

סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית

גיא חנינה

גיא חנינה

סמנכ"ל הנדסה

אריאל פשין

אריאל פשין

סמנכ״ל כספים

אור הרפז

אור הרפז

סמנכ״ל פיתוח עסקי

ליאת בן אבו

ליאת בן אבו

סמנכ״לית תכנון

קרן ימיני

קרן ימיני

סמנכ״לית שיווק ומכירות

אודות חברת אאורה מחדשים את ישראל

אאורה מחדשים את ישראל היא מהחברות הגדולות והמובילות בענף הנדל"ן בישראל, והחברה המובילה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. לאאורה יש כ-90 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, עם 37,818 יחידות דיור. החברה חרטה על דגלה חיבור עמוק לדיירים הוותיקים, קשר אישי מתוך ציונות, ואמונה בכך שהתחדשות עירונית היא הדרך לחדש את ישראל. ערכים אלה עומדים מאחורי הצמיחה יוצאת הדופן שלה בשנים האחרונות, ומקנים לה השפעה מהותית על שוק הדיור בישראל. 

 

מקצועיות, אמינות, אנושיות וציונות

אאורה היא חברה ציבורית, שרואה את תחום ההתחדשות העירונית כשליחות, המאפשרת יצירת סביבת מגורים איכותית במציאות של התמעטות קרקעות פנויות ומרחבים עירוניים צפופים. פעילות החברה מתמקדת בהקמת שכונות הכוללות: דירות מפנקות, שטחי מסחר, מבני ציבור, מתחמים משותפים לדיירים, פארקים נרחבים והתאמת התשתיות לצורכי הדיירים. אאורה היא החברה היחידה שהקימה ואיכלסה שתי שכונות ענקיות: אונו ואלי, עם שמונה בניינים ו-672 יחידות דיור; ויהוד הגנים התלויים, עם 858 יחידות דיור ב-15 מגדלים.

חברת אאורה מחדשים את ישראל פועלת מתוך הבנה של הצורך ביצירת מרחב עירוני מתקדם, במטרה לשפר את איכות החיים של כלל התושבים – הדיירים הוותיקים והרוכשים החדשים, לרבות אוכלוסיות מוחלשות, קשישים ובעלי צרכים מיוחדים. אאורה דוגלת, מעל לכל, בערכים של מקצועיות ואמינות, ושמה בראש מעייניה את הגורם האנושי בתהליך – הדיירים. בכל פרויקט של החברה, הדיירים הוותיקים הם שותפים אמיתיים ושווים. נציגי החברה מקפידים להתנהל מולם בשקיפות ובאנושיות. מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה, יעקב אטרקצ'י, הוא איש עסקים ויזם – מחלוצי תחום ההתחדשות העירונית בישראל. ניסיונו הרב במגזר הציבורי, וכן הידע והמוניטין שצבר בתחום שוק ההון וייזום הנדל"ן, באים לידי ביטוי במעורבותו היומיומית בכל אספקט של פעילות החברה.

 

יכולות יוצאות דופן בשוק רווי ותחרותי

אאורה זוכה לאמון רב מצד שוק ההון והמערכת הבנקאית, המאפשרים לה להתפתח באופן מואץ, תוך ניצול יתרונותיה: התמחויות ייחודיות, צוות מנוסה, מבנה הון יציב, יכולות פיננסיות מוכחות ומיומנויות ניהוליות. נדבכים אלה הם הבסיס לצמיחה יוצאת הדופן של החברה, המתבטאת, בין היתר, בעלייה בשווי לעומת השנה שעברה. נכון לפברואר 2023, אאורה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.6 מיליארד שקל כחלק ממדד ת"א 90 היוקרתי, וזכתה לדירוג (-A) ממידרוג. לאורך שש השנים האחרונות ברציפות, זכתה החברה במקום הראשון במדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן בשיתוף מדלן ובמדד dun's star של דן אנד ברדסטריט.

 

שיפור משמעותי באיכות החיים

אאורה מתמחה בייזום ובנייה של מתחמים עירוניים הכוללים 200 יחידות דיור ויותר – בעיקר באזורי ביקוש. ניסיונה העשיר של החברה ושיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם הרשויות המקומיות ועם הדיירים, מאפשרים לה להשלים פרויקטים בזמן קצר, לרווחת תושבי העיר, וגם לשפר משמעותית את איכות חיי הדיירים. בימים אלה, מנהלת החברה כ-60 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים כ-24 אלף יחידות דיור חדשות. הפרויקטים נמצאים בשלבים שונים של תכנון, שיווק ובנייה.

 

פרויקטים נבחרים בשיווק

 אאורה רמת חן החדשה: שלושה מגדלי יוקרה בני 30 קומות עם כ-550 יחידות דיור, המציעים חוויית מגורים נעימה, חדישה ויוקרתית באחת השכונות הטובות בישראל, עם נוף מרהיב וגישה קלה ומהירה לתל אביב. הפרויקט כולל: פארק רחב ידיים, גני משחקים ושטחים ציבוריים, אזורי מסחר וחנויות נוחות. הפרויקט בבנייה ועם היתר בנייה מלא.

אאורה רמת השרון: שכונה אורבנית פסטורלית הנבנית בצמוד לפארק גדול וירוק עם נגישות גבוהה לכבישים מהירים. הפרויקט כולל שישה מגדלים מודרניים בני 20 קומות כל אחד, כ-700 יחידות דיור ונוף מרהיב, לצד: חנויות, בתי קפה, שבילי אופניים, מרכז אמנויות, שטחים ירוקים ועוד. שלב א' נמצא בבנייה, ושלב ב' יחל ב-2023.

אאורה האורן, קריית אונו: השכונה החדשה תכלול חמישה מגדלים שבהם 355 יחידות דיור, הכוללים: קומות מסחר, מבנה ציבור ושטחים ירוקים במרכז השכונה. השכונה תוקם ברחבת האורן, מהמתחמים המבוקשים בקריית אונו – בסמוך למטרו, לקניון ולמתחמי הציבור הנחשקים של העיר. הבנייה תחל ב-2023.

אאורה בן שמן, לוד: 11 בניינים בני 23-7 קומות הכוללים 602 יחידות דיור, עם לובאים מפוארים, מועדוני דיירים ושטחים פתוחים משותפים. הבניינים ממוקמים בלב מתחם מגורים מתקדם עם מסחר בוטיקי ופארק עירוני צמוד. הפרויקט נמצא בבנייה ויאוכלס מ-2024.

אאורה פיבקו, בת ים: מגדל היוקרה של אדריכל העל אילן פיבקו, בן 32 קומות עם 120 יחידות דיור, במיקום מרכזי בבת ים ובמרחק של 300 מטר מהים, עם שטחי מסחר בוטיק. המגדל מציע דירות מפנקות עם נוף מרהיב לים, מרפסות גדולות ומפרט יוקרתי. לפרויקט היתר בנייה מלא והבנייה תחל ב-2023.

אאורה  ONLY, גבעתיים: מגדל יוקרה בן 25 קומות עם 168 דירות. המגדל היוקרתי ייבנה במרחק נגיעה מכל מה שטוב בגבעתיים: הקניון, הפארקים, ומתחמי התרבות של העיר. המגדל מציע מפרט בסטנדרט בינלאומי עם לובי דיירים מפואר, חדר כושר מאובזר ולאונג' יוקרתי. פרויקט זה הוא השלב הראשון. לאחריו תקים אאורה מתחם גדול נוסף של התחדשות עירונית בגבעתיים – במתחם ט' ברחוב ההסתדרות ייבנו שלושה מגדלים בני 35-25 קומות ו-557 יחידות דיור. הבנייה תחל ב-2023.

אאורה EMPIRE, רמת גן: המגדל המפואר בן 36 קומות ממוקם בלב רמת גן ובקרבת עורקי התחבורה המרכזיים בעיר. במגדל 198 דירות יוקרה וקומת מסחר. הבנייה תחל ב-2023.

אאורה סיטי, חדרה: פרויקט רחב היקף של פינוי דירות וחנויות, שבמקומן נבנים ארבעה מגדלי מגורים בני 26-22 קומות, הכוללים 364 יחידות דיור, וכן שטחי מסחר גדולים. הבנייה בעיצומה.

פרויקטים לדוגמה של אאורה מחדשים את ישראל

אאורה האורן, קריית אונו. (קרדיט_ רוזנפלד ארנס אדריכלים.)

אאורה, רמת חן החדשה. (קרדיט_ YASHAR Architects.)

אאורה, רמת השרון. (קרדיט_ כנען שנהב אדריכלים.)

לפרויקטים נוספים