דף הבית

זית לב אדריכלים

זית לב אדריכלים


אתר אינטרנט

https://www.ztlv.co.il

כתובת

דוד חכמי 12, תל אביב

טלפון

074-7014693

זית לב אדריכלים


אתר אינטרנט

https://www.ztlv.co.il

טלפון

074-7014693

כתובת

דוד חכמי 12, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בתמ"א 38 חברת זית לב אדריכלים

80
סה"כ פרויקטים
14
בקשה להיתר
36
היתר בתנאים
30
לאחר היתר
1,500-2,000
סה"כ דירות אחרי

פעילות בתמ"א 38 חברת זית לב אדריכלים

55-60
סה"כ פרויקטים
11
בקשה להיתר
27
היתר בתנאים
18
לאחר היתר
1,000-1,500
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת זית לב אדריכלים

אדר' אלדד לב

אדר' אלדד לב

אדר' שחף זית

אדר' שחף זית

אדר' לירון גולדשטיין

אדר' לירון גולדשטיין

אודות חברת זית לב אדריכלים

זית לב אדריכלים הוא משרד צעיר ודינמי שהוקם על ידי שחף זית ואלדד לב, אדריכלים עם למעלה מ-20 שנות ניסיון. המשרד מתמחה בהתחדשות עירונית, עם דגש מיוחד על מתחמי פינוי בינוי. למרות גילו הצעיר יחסית, חווה המשרד בעשור האחרון צמיחה מרשימה וצבר ניסיון רב. כיום, המשרד מעסיק כ-40 אדריכלים ומטפל בפרויקטים מרכזיים ורחבי היקף עבור חברות היזמות המובילות בישראל.

 

משלבים בין גישות ומתמחים גם בתב"עות

בכל פרויקט התחדשות עירונית, בזית לב אדריכלים משלבים בין ניסיון מקצועי לבין גישה צעירה ואנרגטית. "בהיבט הסדר, הארגון והמתודה, אנחנו מטפלים בפרויקטים כמו משרד אדריכלים ותיק, אבל האווירה היא צעירה מאוד", מסביר אדריכל שחף זית, אחד מבעלי המשרד. "אנחנו משתדלים להביא רעיונות ראשוניים וחדשים, תמיד מחפשים את הזווית החדשה – לא כדי להיות שונים, אלא כדי להיות טובים יותר".

בזית לב אדריכלים מדגישים את היכולת לטפל הן בתב"עות ובמדיניות והן בתכנון מפורט וביצוע, בייחוד בתחום ההתחדשות העירונית בו תב"עות הפכו להיות עניין מורכב מאוד. "חשוב מאוד לדייק את התב"ע ולהתייחס לכל הפרטים הקטנים שעלולים לעכב אותך בשלב התכנון המפורט. כשאתה יודע להתייחס לזה כבר בשלב התב"ע, רמת הוודאות עולה, בעיות מצטמצמות וזמן וכסף נחסכים", מציין שחף זית.

 

על תפקידו של האדריכל בתחום ההתחדשות העירונית

בתהליכי התחדשות עירונית, בזית לב אדריכלים רואים את תפקיד האדריכל כמורכב יותר. להבדיל מפרויקטים שאינם במסגרת התחדשות עירונית, תפקידו של האדריכל הוא לא רק לתכנן אלא גם לתווך את הפרויקט לדיירים ולדאוג שהתכנון יענה על הצרכים שלהם, אחרת לא יבחרו ביזם ובתוכנית האדריכלית והפרויקט לא ייצא אל הפועל. "בעבר הייתי עובד מול יזם והוא היה מוכר את הדירות ומתנהל מול הרוכשים. בהתחדשות עירונית ישנם בעלי דירות וזכויות ולכל אחד מהם צרכים ודרישות שונות. צריך להבין את הצרכים שלהם, לדעת להמשיג להם את התמורות, לתכנן בהתאם ולתווך זאת לכל בעלי העניין", מתאר אלדד לב, מבעלי המשרד.

האדריכלים בזית-לב מאמינים שהבית לא מתחיל ברגע שנכנסים מהדלת, אלא עוד קודם לכן, כשנכנסים לשכונה, למתחם, לקומה. "הכל צריך לעבוד יחד, להיות מסונכרן וליצור חוויה נעימה ומרחיבה, ורק ככה אפשר לקבל מגורים איכותיים," אומר שחף זית.

בכל פרויקט, אנשי המשרד מנסים למצוא את הערך המוסף הטמון בו ולבטא אותו בתכנון הפרויקט. התפיסה העיצובית של המשרד היא מינימליסטית, עם דגש על מקוריות. "בכל מקרה, אנחנו לא עושים דברים בכוח כדי שיהיה מיוחד. אנחנו מנסים לחשוב מאוד מקורי, אבל המקוריות היא לא הערך העליון – האיכות היא המטרה" מסכם אלדד לב.

 

פרויקט מרכזי

מתחם אבא הלל-רש"י, רמת גן: פרויקט פינוי בינוי מבית אפריקה התחדשות עירונית, במסגרתו ייבנו שלושה מגדלים הכוללים 489 יח"ד במקום 161 דירות קיימות.

פרויקטים לדוגמה של זית לב אדריכלים

קיבוץ גלויות 87-89, תל אביב
יזם: יעז יזמות ובנייה, קרדיט: אלכס לובימוב
מתחם אבא הלל-רש''י, רמת גן
יזם: אפריקה התחדשות עירונית בע"מ בשיתוף עם קבוצת אב-גד, קרדיט: Evolve Media
צור קשר

זית לב אדריכלים

נא למלא שם מלא
נא למלא טלפון תקין
נא למלא אימייל תקין
נא למלא הודעה