דף הבית

בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

תחומי התמחות

פינוי בינוי


אתר אינטרנט

https://www.brlv.co.il/he

כתובת

דרויאנוב 5, בית כלל, קומה 21, תל אביב

טלפון

03-6200730

בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

תחומי התמחות

פינוי בינוי


אתר אינטרנט

https://www.brlv.co.il/he

טלפון

03-6200730

כתובת

דרויאנוב 5, בית כלל, קומה 21, תל אביב

דירוגי החברה על פי מדד ההתחדשות העירונית

פעילות בפינוי בינוי חברת בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

10
סה"כ מתחמים (תב"ע)
18,000-18,500
סה"כ דירות אחרי
3
סה"כ פרויקטים (רישוי)
2,000-2,500
סה"כ דירות אחרי

הנהלת חברת בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

עדן בר

עדן בר

שותף, בעלים ומנכ"ל

ענת לוי בר

ענת לוי בר

שותפה ובעלים

אודות חברת בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ הוא משרד אדריכלים עתיר ידע וניסיון, הפועל יותר מ-40 שנה. במשרד כ-80 עובדים בתחומי התמחות שונים, המעניקים שירות אישי ומקצועי ומספקים מעטפת שירותים תחת קורת גג אחת: החל מתכנון אדריכלי, תכנון עירוני עם התמחות בהתחדשות עירונית וכלה בתכנון אזורי-מתארי.

משרד גדול שנמצא בפרטים הקטנים

בבר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ פועל צוות מנוסה שתפקידו להעריך את הסיכונים של כל פרויקט, ולבחון את הכדאיות הכלכלית שלו. במקרים רבים עולה הצורך בבדיקה מהירה כדי לספק מענה לשינויים רגולטוריים שעל הפרק או בעקבות חלון זמן מצומצם. בהתאם לכך, הוקמה מחלקה ייעודית שאמונה על נושאים אלה, והיא מספקת מענה מהיר במיוחד שמהווה בסיס לקבלת ההחלטות על ידי היזמים.

המשרד מתמחה בתכנון ערים במגוון קני המידה רחבים, וגם בתכנון בניינים – עובדה שמהווה תמהיל ייחודי בשוק המקומי, ומשמשת מכפיל כוח בתחום ההתחדשות העירונית. ההיכרות המעמיקה עם החוקים והתקנות לצד הידיעה וההבנה בתכנון בניין, כמה מבנים ורובעים, יוצרים תכנון עירוני איכותי ועדכני שהוא מוטה ביצוע. השילוב בין השניים מסייע בקידום פרויקטים גדולים של התחדשות ובהתרת החסמים במהלכם.

למרות גודלו של המשרד, אנשיו מקפידים על מתן שירות אישי לכל הגורמים בתהליכי ההתחדשות. "אנו מאמינים בתחרות על מתן שירות. ראשי הצוותים מספקים מענה מקצועי ומיידי, ואני שומר על קשר ישיר עם היזמים", מדגיש הבעלים ומנכ"ל המשרד, אדריכל עדן בר.

תפישה מוטת ביצוע המדגישה את התמורות הסביבתיות

תהליכי התחדשות עירונית הם בעלי מאפיינים ייחודים, שמצריכים מענה מותאם כדי להבטיח את מימוש הפרויקט בזמן ובאיכות גבוהה. בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ מכירים במורכבות של פרויקטים גדולים, ופועלים על בסיס מודל שפותח במשרד, המאפשר לפרק כל מתחם לכמה מתחמים קטנים. בכך ניתן להקטין את התלות בין רכיבי התוכנית, ולקדם את הפרויקט תוך צמצום החיכוך בין הגורמים בתהליך.

פרויקטים של התחדשות עירונית מחייבים השתלבות בסביבה, תוך צמצום הפגיעה בה והגדלת התמורות השכונתיות. "אנו מתכננים בהתאם לתפישות העדכניות ביותר, המקדמות לדוגמה תכנון מבוסס מיקרו-מוביליטי, שמטרתו צמצום השימוש ברכב, לצד נגישות ובטיחות ושיפור האיכות האורבנית", מסביר בר. "אנו משנים את פני הסביבה, מכירים בפגיעה עקב הבנייה לגובה, אך מאזנים אותה בהתאם לצורכי המקום. לדוגמה: בתוכניות בן גוריון בגבעתיים הגדלנו את פיתוח השטחים הירוקים פי שבעה, מפני שהיו בחסר משמעותי קודם לכן".

הממד האנושי והאדריכל בתהליכי ההתחדשות

הגורם האנושי הייחודי לתחום ההתחדשות העירונית הוא הדיירים, שעוזבים את ביתם באופן זמני וחוזרים לאחר מכן. האלמנט האנושי מדגיש את הצורך בהקשבה ובהבנת הצרכים של כולם בתהליך ההתחדשות. מכאן שעבודת האדריכל בתחום זה היא יותר מזו הקלאסית – האדריכל הוא הגורם המתכלל, המחבר את כל החלקים, והוא זה שאמון על הדאגה להגיע לפשרות הנכונות, שרק בזכותן יתקדם הפרויקט. "אנו פוגשים אנשים שלא פעם אינם במצב כלכלי טוב במיוחד, המפקידים את הנכס היקר ביותר שלהם. אנו דואגים להקשיב ולתכנן דירות איכותיות ופונקציונליות, שיספקו מענה לצרכים שלהם," מסכם בר.

פרויקטים לדוגמה של בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

מגדל אירופה, קריית שפרינצק, חיפה. יזם_ מחאמיד תאופיק חברה לבניין ופיתוח בע׳׳מ. (קרדיט_ בר לוי אדריכלים.)

מתחם קוסטה ריקה, ירושלים. יזם_ אביסרור משה ובניו. (קרדיט_ בר לוי אדריכלים.)