דף הבית

תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם שמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.tamarab.co.il

כתובת

דרך העצמאות 40 בניין טופ רסקו, יהוד

טלפון

03-6325520

תמר אברהם שמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.tamarab.co.il

טלפון

03-6325520

כתובת

דרך העצמאות 40 בניין טופ רסקו, יהוד

הנהלת חברת תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם

תמר אברהם

שמאית מקרקעין בכירה, בעלים ומנהלת

אודות חברת תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם היא שמאית מקרקעין ומשפטנית זה כ־30 שנה, והינה אחת השמאיות הבכירות בענף הנדל"ן כיום. בשלושת העשורים האחרונים סיפק משרד תמר אברהם שמאות מקרקעין שירותים לכל סוגי השחקנים המעורבים בשוק הנדל"ן הישראלי: במגזר הציבורי – רשויות ממשלתיות כמו השמאי הממשלתי הראשי, רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר; רשויות מקומיות – עיריות, מועצות מקומיות; במגזר הפרטי – יזמים, בעלי נכסים, עורכי דין, חברות ציבוריות, דיירים בפרויקטים של תמ"א ופינוי־בינוי ועוד. 

"שמאות מקרקעין היא מומחיות המשלבת כמה תחומים: ידע במשפטים – דיני תכנון ובנייה, דיני קניין ומיסוי מקרקעין: ידע בכלכלה – הבנה בהתנהגות שוק וניתוח עסקאות ותשואות; ידע בבנייה ושיטות בנייה; ויכולת לשלב בין כל התחומים הללו, כדי לתת ללקוחות שלי את הכלים הדרושים להם להצליח ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר. העבודה משלבת סיורים בכל הארץ, מפגש עם אנשים והשתתפות בתהליכים מרתקים", אומרת תמר.

משרד תמר אברהם שמאות מקרקעין שם דגש מיוחד באיכות העבודה ובקשר האישי עם הלקוח כל עבודה נערכת בליווי אישי של תמר עצמה, מתוך כוונה לתרום מהידע והניסיון העצום שרכשה במהלך קרוב ל־30 שנה. "הדבר החשוב ביותר זו המוטיבציה שלי, או הכוח המניע, קודם כול לעזור ללקוחות שלי, לתת להם כלים לקבל החלטות טובות שיהוו מנוע צמיחה עבורם. העובדה שאני עובדת עם כל סוגי השחקנים הקיימים בתחום הנדל"ן מאפשרת לי היכרות של 360 מעלות עם השוק, המעניקה לי יכולת וכלים לתת את הפתרון הטוב ביותר לכל לקוח. למשל, העובדה שאני נותנת שירותים לרשויות מקומיות מאפשרת לי לעזור ללקוחות פרטיים שזקוקים לערור על שומת היטל השבחה, לקדם תוכנית בניין עיר ולבצע בדיקת היתכנות כלכלית למיזם שהם רוצים לקדם. אני מתמחה גם בייצוג הלקוח בישיבות בוררות או בשומה מכרעת, השתתפות במו"מ, עמידה בבית המשפט ועמידה בחקירה בתיק שבו נתתי חוות דעת מומחה".

"הדבר שמניע אותי בעבודה – אנשים" 

"הייתי מעורבת בפרויקטים גדולים בהיקפים של אלפי יח"ד ומאות מיליוני ש"ח, אבל אני דווקא אוהבת לזכור את העזרה לאנשים הבודדים שמתקשים להתמודד עם סוגיות שונות הקשורות לנכס בבעלותם. אלו שהם לא טייקונים בנדל"ן, אלו שהסיוע שלי הוא בשבילם עניין קיומי. בעבר היה מקרה שבו נתתי לאישה עצה ללא תשלום בנוגע לפטור מהיטל השבחה על מכירת חצי דירה שהייתה ברשותה, והיא התקשרה להודות לי על כך שהעצה הצילה אותה, משום ששווי הנכס היה כל מה שהיה לה בחיים".

"אנשים. זה גם הדבר שמניע אותי בעבודה עם דיירים בהליכים של תמ"א 38 או פינוי־בינוי. בסופו של דבר מדובר כאן באנשים שזו סביבת החיים שלהם, והיא עומדת בפני שינוי טוטאלי. לפעמים מדובר בדירה היחידה שיש לאדם, והוא מתגורר בה עשרות שנים, ולעיתים אלו אנשים שהשקיעו את כל כספם בנכס, שיהווה ביטחון עבורם לעת זקנה. אני מבינה את גודל האחריות המוטלת עליי להביא את הפרויקט לחוף מבטחים, לטובת כל הצדדים".

פרויקטים נבחרים:

פרויקט "ברקאי הנוטר", אפקה, תל אביב: הריסת 115 יח"ד והקמת פרויקט הכולל בניינים יוקרתיים עם 325 יח"ד.

פרויקט פינוי בינוי, רחוב טהון, נתניה: פרוגרמה להריסת מבנים הכוללים 74 יח"ד ובניית כ-280 יח"ד במבנים גבוהים, כולל שטח מסחרי.

פרויקט פינוי בינוי בשכונת גיורא, מערב הוד השרון: הריסת ארבעה "בנייני רכבת" ישנים הכוללים 48 דירות, ובמקומם בנייה של ארבעה מבנים חדשים בני שמונה קומות מעל מרתפי חניה ומבנה ציבור חדש. כמו כן יוקצה שטח ירוק לרווחת התושבים.

פרויקט מתחם אורלוב, פתח תקווה: הריסת ארבעה מבנים קיימים בייעוד מגורים ומסחר והקמת שני מבני מגורים הכוללים 106 יח"ד. כל אחד מעל חזית מסחרית ותכנון כיכר עירונית בסמוך להיכל התרבות של העיר.

מתחם רחוב לוי יצחק, תל אביב: הריסת שני מבנים הכוללים 7 יח"ד על שתי חלקות נפרדות. איחוד החלקות והקמת מבנה אחד הכולל 28 יח"ד. תפקיד – שמאית דיירים, הכנת תכנית כלכלית לפרויקט וייצוג מול יזם.

מתחם הליה-לכיש, גבעתיים: הריסת 94 יח"ד קיימות ובניית מגדלים בני 32 קומות. היקף יחידות הדיור החדשות טרם הוכרע סופית תפקיד- שמרת דיירים, הכנת תכנית כלכלית לפרויקט וליווי מול יזם הכולל מו"מ על התמורות, ליווי התוכנית החדשה לפינוי בינוי וכו'.

ברנר 30, פתח תקווה: הריסת מבנה הכולל 16 יח"ד ובניית מבנה בן 12 קומות הכולל 70 יח"ד. תפקיד – ליווי כלכלי מטעם עיריית פתח תקווה לפרויקט, הכנת שומה לפי תקן 21.

פרויקט "רחבת הביטחון", קריית אונו: בדיקה כלכלית לחברת הימנותא לפרויקט בנייה הכולל כ-460 יח"ד ובחינת כדאיות שילוב מבנים ישנים במתכונת פינוי בינוי. תפקיד – ליווי כלכלי חברת הימנותא.

פרויקט "בין השדרות", רחוב לה גווארדיה, תל אביב: הריסת 106 יח"ד ובניית מבנים בגובה עד 8 קומות בהיקף כולל של 420 יח"ד. תפקיד – ייצוג דיירים מול יזם לעניין היקף התמורות.

מתחם בני ברית 15-17, הוד השרון: ליווי קביעת דמי השכירות הראויים המגיעים לדיירים בתקופת הפרויקט. 

אייבשיץ 8, תל אביב: שמאית דיירים בפרויקט תמ"א 38 במסלול של הריסה ובנייה.

פרויקט הבנים 12, הוד השרון: שמאית דיירים בפרויקט פינוי ובינוי.