דף הבית

ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין

ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.bfks.co.il

כתובת

דרך בן גוריון 2, מגדל ב.ס.ר 1, רמת גן

טלפון

03-7553111

ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.bfks.co.il

טלפון

03-7553111

כתובת

דרך בן גוריון 2, מגדל ב.ס.ר 1, רמת גן

הנהלת חברת ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין

יוסי ברק

יוסי ברק

שמאי מקרקעין שותף בכיר

משה פרידמן

משה פרידמן

מהנדס ושמאי מקרקעין, שותף בכיר

נעמי קפלנר

נעמי קפלנר

שמאית מקרקעין שותפה בכירה

מיכל שימקביץ

מיכל שימקביץ

שמאית מקרקעין, שותפה בכירה

רענן דוד

רענן דוד

כלכלן ושמאי מקרקעין שותף בכיר

יואב שיינקין

יואב שיינקין

שמאי מקרקעין, שותף בכיר

אודות חברת ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין

משרד ברק פרדימן קפלנר שימקביץ ושות', כלכלה ושמאות מקרקעין פועל למעלה משלושה עשורים. המשרד מספק שירותים בכל תחומי שמאות המקרקעין – שומות לטובת בטוחה לאשראי, שומות עבור דיווחים ועל פי חוק ניירות ערך והתקינה החשבונאית, פיקוח פיננסי עבור פרויקטים בבנייה, טיפול בנושאי מיסוי מקרקעין, שירותי שמאות לועדות תכנון ולרשויות מקומיות, ליווי תוכניות בנייה, ייעוץ לפרויקטים ולנכסים מיוחדים ועוד. המשרד מספק כמובן גם ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית, בעיקר מיזמי פינוי־בינוי. באופן שכזה, המשרד מספק מעטפת שירותים הקשורה לסקטורים מרכזיים בענף הנדל"ן – במגזר הציבורי, העסקי הפרטי. 

המשרד כולל שישה שותפים:

יוסי ברק – שותף בכיר
משה פרידמן – שותף בכיר
נעמי קפלנר – שותפה בכירה
מיכל שימקביץ – שותפה בכירה
רענן דוד – שותף בכיר
יואב שיינקין – שותף בכיר

משרד ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' מספק שירותים לעשרות לקוחות וגורמים מעולם הנדל"ן והפיננסים, ובכלל זה רשויות מקומיות, גופים ציבוריים מרכזיים, בנקים ומוסדות פיננסיים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, חברות נדל"ן מהמובילות בענף, חברות קבלניות ויזמים פרטיים. לקוחות אלו נהנים מהמקצועיות של אנשי המשרד, מהחתירה ליעילות ולעבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מהשאיפה למצוינות ומהראייה כי הלקוח ראוי לליווי ולייעוץ במסגרת מעטפת שירותים כוללת. לצד כל אלו, וכחלק מחזונו של המשרד, הוא מקדם פעולות לחיזוק אחריות הקהילה העסקית לאיכות הסביבה ולשוויון ההזדמנויות.

פעילות בתחום ההתחדשות העירונית 

המשרד מאמין כי תחום ההתחדשות העירונית הוא מהתחומים החשובים ביותר כיום בענף הנדל"ן למגורים, והאלטרנטיבה הטובה ביותר כפתרון למצוקת הקרקעות בישראל. על אף שפרויקטים להתחדשות עירונית על סוגיהם מעלים את הצפיפות במרכזי הערים, הם מחדשים את האזורים הללו ומעלים את היצע הדירות באזורי הביקוש, וזאת מבלי 'לנגוס' עוד ועוד בקרקעות הפנויות אשר הולכות ומתמעטות בישראל הקטנה. על כן, לתפיסת אנשי המשרד, לתוכנית חשיבות רבה, הן מבחינת הענף והן מבחינת האינטרס הכולל של תושבי מדינת ישראל. משרד ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' מכיר היטב את תחום ההתחדשות העירונית מאז יצא לדרך לפני כ־15 שנים, ובעל ניסיון רב שנצבר מליווי של עשרות פרויקטים לפינוי־בינוי, החל משלב הפרוגרמה התכנונית ותקן 21 מול מוסדות התכנון דרך שלב דוח האפס והליווי הבנקאי בפרויקטים שנמצאים כיום בשלבי בנייה מתקדמים. המשרד מלווה תוכניות עבור המגזר הציבורי (הרשות להתחדשות עירונית),עבור חברות ויזמים בענף הבנייה, לרבות הכנת דו"חות כלכליים על פי תקן שמאות מס' 21 ועריכת טבלאות איחוד וחלוקה חדשה. כמו כן, המשרד מספק שירותי ליווי שמאי לדיירים הקיימים בפרויקטים, הכולל בדיקה כלכלית של העסקה המוצעת להם, ניקוד יחסי של הדירות וליווי הדיירים בפרויקט עד לאכלוסו. המשרד מודע למורכבות של פרויקטים בהתחדשות עירונית, והידע הרב שבו מחזיקים אנשיו והניסיון העצום בליווי ובייעוץ לפרויקטים נדל"ניים מכל הסוגים – ובכלל זה פרויקטים במסגרת תמ"א 38 – מאפשרים למשרד להעמיד לרשות לקוחותיו את השירות המקצועי הטוב ביותר שיוכלו לקבל בתחום זה. עם ההתקדמות בביצוע פרויקטים של פינוי-בינוי חלה גם עליה בדרישות היטלי ההשבחה של הוועדות המקומיות ובשנים האחרונות משרדנו מטפל במספר רב של הליכים משמעותיים של השגות על היטלי השבחה שנדרשו בפרויקטים שונים תוך ניצול הידע והמומחיות שנצברו בתחום.

פרויקטים נבחרים

כאמור, משרדנו מלווה פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית. בין היתר ניתן למנות את הפרויקטים הללו:

שכונת נווה דוד, חיפה: המשרד מלווה פרויקט של חברת אזורים, שבמסגרתו ייבנו 1,212 יחידות דיור במקום 219 שייהרסו.

שכונת נאות שושנים, חולון: המשרד מלווה את חברת קרסו נדל"ן בשותפות עם חברת לוינסקי עופר בקידום תכנית פינוי בינוי הכוללת הריסת 242 יח"ד ובמקומן הקמת 836 יח"ד, שטחי מסחר ותעסוקה.

מתחם "בלפור-חנה סנש", בת ים: פרויקט של חברת ע.ט החברה להתחדשות עירונית לישראל הכולל הריסת 48 יח"ד ותיקות והקמתן של 186 יח"ד בשני מגדלי מגורים בני 24 קומות, לצד מבני ציבור ושטחי מסחר.

גבעת רמב"ם, גבעתיים: המשרד מלווה את החברות אזורים ואשדר בקידום פרויקט התחדשות עירונית על בסיס פינוי בינוי וקומבינציה להריסת 335 יח"ד קיימות ובמקומן הקמת 928 יח"ד, שטחי תעסוקה, מסחר ומבנים ומוסדות ציבור, בהתאם לתכנית המתאר שבהכנה.

מתחם "יוספטל", רמת השרון: פרויקט של חברת רמות בעיר הכולל הריסת 168 יח"ד ותיקות ובית צמוד קרקע והקמתן של 292 יח"ד במספר מגדלי מגורים בני 26 קומות, לצד מבני ציבור ושטחי מסחר.

רח' בר כוכבא, הרצליה: תכנית פינוי בינוי שהמשרד מלווה עבור חברת ICR, במסגרתו ייהרסו 24 יח"ד ויחידות מסחריות ובמקומן יוקמו 72 יחידות דיור לצד שטחי מסחר.

רח' הלביא, גבעתיים: המשרד מלווה את חברת קרסו נדל"ן בקידום תכנית פינוי בינוי הכוללת שימור 2 מבני מגורים והסבתם למבני ציבור, הריסת מבנה הכולל 20 יח"ד ובמקומו הקמת שני מגדלי מגורים הכוללים 220 יח"ד ושטחי מסחר.

מתחם "ויצמן-סוקולוב", נתניה: פרויקט של חברת אזורים הכולל הריסת 62 יח"ד ותיקות והקמתן של 264 יח"ד בשלושה מגדלי מגורים בני 22-23 קומות, לצד מבני ציבור ושטחי מסחר.

המשרד מלווה תב"עות של התחדשות עירונית בנות אלפי יחידות דיור באשקלון, בצפת וביבנה, מטעם משרד הבינוי והשיכון.