דף הבית

תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם שמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.tamarab.co.il

כתובת

דרך העצמאות 40, בניין טופ רסקו, יהוד

טלפון

03-6325520

תמר אברהם שמאות מקרקעין


אתר אינטרנט

https://www.tamarab.co.il

טלפון

03-6325520

כתובת

דרך העצמאות 40, בניין טופ רסקו, יהוד

תוכן הדף

הנהלת חברת תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם

תמר אברהם

שמאית מקרקעין בכירה, בעלים ומנהלת

אודות חברת תמר אברהם שמאות מקרקעין

תמר אברהם היא שמאית מקרקעין ומשפטנית מזה כ 30- שנה והינה אחת השמאיות הבכירות בענף הנדל"ן כיום. בשלושת העשורים האחרונים, סיפק משרדה שירותים לכל סוגי השחקנים המעורבים בשוק הנדל"ן הישראלי. במגזר הציבורי ניתן לציין את השמאי הממשלתי הראשי, רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ורשויות מקומיות, ובמגזר הפרטי יזמים, בעלי נכסים, עורכי דין, חברות ציבוריות, דיירים ועוד.

ֿ

"אני אוהבת את תחום הנדל"ן ועובדת מתוך עניין רב. שמאות מקרקעין היא מומחיות המשלבת מספר תחומים – משפטי, כלכלי, ענף הבניה ועוד. זה המקום בו דיני תכנון ובניה, דיני קניין, מיסוי מקרקעין, משתלבים עם הבנה בהתנהגות שוק וניתוח עסקאות ותשואות. כל אלה לצד ידע ושיטות בבניה. השילוב בין התחומים הוא המפתח להעניק ללקוחות שלי את הכלים הדרושים על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר", מתארת תמר אברהם.

המשרד שם דגש מיוחד על איכות העבודה והקשר האישי עם הלקוח. כל עבודה נערכת בליווי אישי של תמר, מתוך כוונה לתרום מהידע והניסיון העצום שרכשה במהלך העשורים האחרונים. "הדבר החשוב ביותר, זו המוטיבציה שלי, הכוח המניע. לעזור ללקוחות שלי לקבל החלטות טובות שיהוו מנוע צמיחה עבורם, היא התכלית העיקרית", מסבירה תמר.

בתחום ההתחדשות העירונית, המשרד פועל בליווי דיירים ובהכנת תקן 21 וטבלאות איזון עבור יזמים בפרויקטים חדשים. כמו כן, אנשי המשרד מעורבים בדיונים מול הרשויות המקומיות כדי למקסם את היקפי הבניה בפרויקטים.

תפקיד השמאי הוא לשמור על האינטרסים של הדיירים מבחינה כלכלית ולהבטיח תמורה הולמת וגם להיות גורם מאזן ומתווך שמונע סכסוכים פנימיים ומסייע להם לאשר את הפרויקט בלב שלם. פרויקטים של התחדשות עירונית הם שותפות בין היזם לדיירים וחשוב להבין שהיזם חייב להוביל פרויקט יציב ורווחי לצד קבלת תמורה ראויה לדיירים – אם פרויקט לא יצא לפועל, כולם יפסידו.

"הייתי מעורבת בפרויקטים בהיקפים של אלפי יח"ד ומאות מיליוני שקלים, אבל אני זוכרת במיוחד את העזרה לאנשים הבודדים שמתקשים להתמודד עם סוגיות שונות הקשורות לנכס בבעלותם. הדיירים אינם טייקוני נדל"ן והסיוע שלי הוא עניין קיומי בשבילם. אנשים – זה מה שמניע אותי", מסכמת תמר.

 

פרויקטים מרכזיים:

  • מתחם הנוטר, אפקה תל אביב: הריסת 125 יח"ד קיימות בתשעה מבנים קיימים והקמת מגדלי מגורים בני תשע עד עשר קומות הכוללים 325 יח"ד.
  • מתחם רח' לוי יצחק תל אביב: הריסת שני מבנים הכוללים שבע יח"ד על שתי חלקות נפרדות, איחוד החלקות והקמת מבנה אחד הכולל 28 יח"ד.
  • מתחם "הנרייטה סאלד", הוד השרון: הריסת 48 יח"ד קיימות בארבעה מבני "רכבת" והקמת ארבעה מבנים חדשים בני שמונה קומות הכוללים 204 יח"ד.
  • מתחם "הל"ה – לכיש", גבעתיים: הריסת 94 יח"ד קיימות ובניית מגדלים בני 32 קומות.
  • מתחם "אורלוב", פתח תקוה: הריסת מבנים הכוללים 26 דירות ועשר יחידות מסחריות ובניית שני בנייני מגורים הכוללים 106 יח"ד בכל אחד מעל קומה מסחרית.
  • ברנר 30 , פתח תקווה: הריסת מבנה הכולל 16 יח"ד ובניית מבנה בן 12 קומות הכולל 70 יח"ד.
  • פרויקט "רחבת הביטחון", קרית אונו: בדיקה כלכלית לפרויקט בניה הכולל כ- 460 יח"ד ובחינת כדאיות שילוב מבנים ישנים במתכונת פינוי בינוי.
  • פרויקט "בין השדרות", רחוב לה גוארדייה, ת"א: הריסת 106 יח"ד ובניית מבנים בגובה עד שמונה קומות הכוללים בסה"כ 420 יח"ד.
  • פרויקט מתחם "טהון", נתניה: הריסת מבנים הכוללים 74 יח"ד ושטח מסחרי והקמת שלושה מבנים גבוהים הכוללים 281 יח"ד וקומת מסחר.
  • פרויקט מתחם "בני ברית 15, 17", הוד השרון: ליווי קביעת דמי השכירות הראויים המגיעים לדיירים בתקופת הפרויקט.
  • פרויקט הבנים 12, הוד השרון: שמאית דיירים בפרויקט של פינוי בינוי.
  • רחוב הורוביץ, רחובות: פינוי בינוי, הריסה ובניה, חברת דימרי.
  • רח' מוריה 114 – 112, חיפה: פינוי בינוי, חברת מבנים.
  • רח' בלוך 31 , תל אביב: ליווי דיירים בפרויקט תמ"א 38.
  • רידינג 39 – 41, פיכמן 1 – 7, רמת אביב, תל אביב: בחינת תמורות עבור הדיירים בפרויקט פינוי בינוי.
  • רחוב יהודה הלוי 36, אשקלון: הריסת מרכז מסחרי בבניה נמוכה ובניית פרויקט חדש הכולל שטחי מסחר ומגורים.
צור קשר

תמר אברהם שמאות מקרקעין

נא למלא שם מלא
נא למלא טלפון תקין
נא למלא אימייל תקין
נא למלא הודעה